PLÀ D'ACCIONS MYSECRETWARDROBE
El plà d'accions de MySecretWardorbe és el següent:
Em elaborat un pla d'accions basant-nos en les 4 potes del màrqueting (producte, preu, promoció i distribució), en les quals hi ha diversos objectius per tal de poder augmentar les descàrregues de la app i a partir d'aquí augmentar beneficis amb les empreses publicitades.
Em elaborat un pla d'accions basant-nos en les 4 potes del màrqueting (producte, preu, promoció i distribució), en les quals hi ha diversos objectius per tal de poder augmentar les descàrregues de la app i a partir d'aquí augmentar beneficis amb les empreses publicitades.
Pla 1: PRODUCTE
Accions
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Contractar un dissenyador per la app
|
Aconseguir el millor format per a la nostra app i que atraigui als usuaris
|
Recursos humans
|
1 dia per parlar amb la persona i després 3 dies per fer-la.
|
6.000€
|
Servei post intercanvi. Constaria de avaluar com ha anat l’intercanvi i després oferir un apartat on es puguin enviar queixes de qualsevol problema.
|
Oferir fidelitat dels usuaris, per tal de que si han tingut algun problema a l’hora de realitzar l’intercanvi es puguin posar en contacte amb nosaltres i arreglar-ho.
|
Dissenyador de la app per fer aquests apartats dins l’aplicació.
|
1 dia per crear-ho.
|
0€
|
Explicació del funcionamet de la app a l’inici d’utlitzar-la
| Que l’usuari conegui els passos que s’han de seguir per utilitzar la app. | Dissenyador de la app | 1 dia per crear-ho | 0€ |
Pla 2: PREU
Acciones
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Video Viral informatiu.
|
Que corri per les xarxes el video i que la gent s’assabenti de l’existència de la app.
|
Director
màrqueting
|
2 dies es pot crear el video, i després estarà a les xarxes un temps il·limitat.
|
40€
|
Si una empresa ens financia durant més d’un mes, el següent mes s’oferirà el 20% de descompte en la tarifa mensual
|
Aconseguir fidelitzar als clients durant més d’un mes per tal de assegurar ingressos
|
Director atenció al client
|
1 mes
|
1r any: 20% de 150€ mensuals, els hi hauríem de descomptar 20€.
|
Pla 3: PROMOCIÓ
Acciones
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Posar publicitat als autobusos de Mataró
|
Arribar a la població de mataró
|
Director màrqueting
|
Durant 15 dies
|
500€
|
Fer una promoció/col·laboració amb la discoteca Cococa
|
Arribar a les noies gent que surten de festa
|
Director màrqueting
|
2 dies (divendres i dissapte)
|
200€
|
Sortir al Tot Mataró i Capgrós
|
arribar a la població de mataró
|
Director màrqueting
|
durant 1 setmana
|
30€
|
Ser publicitats per instagramers / bloggers
|
Donar-nos a conèixer entre els seus seguidors
|
Director màrqueting
|
Que ens mencionin 3 cops
|
30-50€
|
Video Viral informatiu.
|
Que corri per les xarxes el video i que la gent s’assabenti de l’existència de la app.
|
Director
màrqueting
|
2 dies es pot crear el video, i després estarà a les xarxes un temps il·limitat.
|
40€
|
Pla 4: DISTRIBUCIÓ
Acciones
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Aparèixer a webs de moda i relacionades amb el nostre target
|
Que la gent que visiti aquestes webs coneixi l’existència de la nostra app i se la descarregui.
|
Director màrqueting
|
1 setmana contactant amb totes les webs possibles
|
100€
|
Aparèixer a alguna revista juvenil com la BRAVO POR TI
|
Que la gent que compri les revistes coneixi l’existència de la nostra app i se la descarregui.
|
Director màrqueting
|
1 mes
|
1000€
|
Després de veure els preus dels diferents tipus de publicitat ens farà replantejar de nou quin tipus d'accions farem ja que hi ha una diferència de cost molt elevada.
Volem aprofitar l'ús de les xarxes socials ja que és molt directe i no ens suposa uns costos molt elevats.
Les accions no poden ser llargues, en la seva definició (preu). S'entén que l'inici serà molt centrat en Mataró? Sembla un pla d'accions d'un sol any. La distribució, per vosaltres, ha de ser més àmplia que el que esteu posant. Hi haurà d'haver KPI relacionats amb el bon port de les interaccions que es produeixin. Cal vigilar l'ortografia.
ResponElimina