- Pla 1:Producte
Accions
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Desenvolupament
|
Obtenir un producte amb les millors característiques tècniques
|
Cap d’enginyers i mecànics: Pau Perala
|
2 anys per desenvolupar el producte
|
10.000 euros
|
Disseny
|
Aconseguir que el producte tingui una bona estètica
|
Dissenyadors i dibuixants
|
3 mesos
|
2.000euros
|
- Pla 2:Preu
Accions
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Realitzar la patent i vendrela
|
Que cap altre empresa no ens pugui comprar la nostra idea
|
Pau Perala
|
Un cop realitzat el desenvolupament
|
La venta del preu de la patent variarà segons un estudi on ens indiqui el que la gent vol
|
Fer ofertes amb clients que recomanin els nostres productes
|
D’aquesta manera col.laborarem amb el medi ambient i baixarem el preu dels productes
|
Cap de direcció de l’empresa: Pau Perala
|
Realitzar aquesta oferta durant el primer any
|
Descomptes del 20%
|
- Pla 3:Promoció
Accions
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Acudir en congressos ecologistes per explicar el projecte
|
Captar l’atenció d’usuaris que utilitzen el cotxe i són ecologistes
|
Cap de màrqueting i publicitat
|
3 mesos d’acudir a les diverses fires i congressos.
|
250 Euros
|
Publicitat en punts de recarrega de vehicles elèctrics
|
Publicitar el nostre producte a persones les quals els hi agrada les energies renovables
|
Cap de màrqueting i publicitat
|
Publicitat durant 1 any
|
4.000euros
|
Els plans d'accions que realitzarem respecte al producte consistiran principalment en el seu desenvolupament i el seu disseny, per tal d'elaborar un producte amb les millors capacitats possibles. En l'aspecte del preu buscarem un preu econòmic a l'abast de tothom i també la possibilitat d'obtenir el màxim de beneficis possibles. En el pla de promoció ens focalitzarem en acudir en congressos i fer publicat per tal de donar a conèixer el nostre projecte.
Falta la distribució.
ResponElimina