divendres, 13 de febrer del 2015

Pla d'accions: Fresh Car

Fresh Car, és un projecte que em elaborat amb la finalitat de refrescar els cotxes que estan en plena llum solar, mentre els propietaris d’aquests estan fent la compra setmanal, estan a la platja… i així puguin entrar al seu vehicle pertinent i trobar-se’l completament fresc i no tinguin la sensació de molta calor, en accedir dins dels seus cotxes pertinents. És un producte totalment ecològic.

  • Pla 1:Producte

Accions
Objectiu
Responsable
Timing
Budget
 Desenvolupament
Obtenir un producte amb les millors característiques tècniques
Cap d’enginyers i mecànics: Pau Perala
2 anys per desenvolupar el producte
10.000 euros
Disseny
Aconseguir que el producte tingui una bona estètica
Dissenyadors i dibuixants
3 mesos
2.000euros
  • Pla 2:Preu

Accions
Objectiu
Responsable
Timing
Budget
Realitzar la patent i vendrela
Que cap altre empresa no ens pugui comprar la nostra idea
Pau Perala
Un cop realitzat el desenvolupament
La venta del preu de la patent variarà segons un estudi on ens indiqui el que la gent vol
Fer ofertes amb clients que recomanin els nostres productes
D’aquesta manera col.laborarem amb el medi ambient i baixarem el preu dels productes
Cap de direcció de l’empresa: Pau Perala
Realitzar aquesta oferta durant el primer any
Descomptes del 20%
  • Pla 3:Promoció

Accions
Objectiu
Responsable
Timing
Budget
Acudir en congressos ecologistes per explicar el projecte
Captar l’atenció d’usuaris que utilitzen el cotxe i són ecologistes
Cap de màrqueting i publicitat
3 mesos d’acudir a les diverses fires i congressos.
250 Euros
Publicitat en punts de recarrega de vehicles elèctrics
Publicitar el nostre producte a persones les quals els hi agrada les energies renovables
Cap de màrqueting i publicitat
Publicitat durant 1 any
4.000euros

Els plans d'accions que realitzarem respecte al producte consistiran principalment en el seu desenvolupament i el seu disseny, per tal d'elaborar un producte amb les millors capacitats possibles. En l'aspecte del preu buscarem un preu econòmic a l'abast de tothom i també la possibilitat d'obtenir el màxim de beneficis possibles. En el pla de promoció ens focalitzarem en acudir en congressos i fer publicat per tal de donar a conèixer el nostre projecte.


1 comentari: