divendres, 13 de febrer del 2015

Pla d'accions -ExpressJob


ExpressJob ha elaborat un pla d’accions basant-nos en les quatre potes principals del màrqueting:


PRODUCTE: en els casos que el model de negoci sigui una plataforma s’haurà de fer el lloc web i presentar-lo. En els altres casos, s’ha de fer una maqueta, o plànol, o packaging,... en definitiva definir el producte






PREU: definir el preu, en funció del cost (tenir present que hi ha costos fixos i costos variables) . Cal conèixer quins seran aquests costos. Important l’aspecte de la producció que podreu fer.

PROMOCIÓ: si hi ha una web per comunicar el producte, s’haurà de presentar el format de la web.  Especificar totes les estratègies relacionades amb la comunicació. Cal recuperar del Canvas, l’apartat dels  Canals



DISTRIBUCIÓ: com es farà arribar el producte en el client? Franquícia? Quina logística utilitzarem?


En total, el pla d’accions es durà a terme en unes 50h. I el cost total serà de 1.680 euros.

1 comentari:

  1. Confoneu algunes de les potes, millor dit, les accions no corresponen totes a les potes indicades.

    ResponElimina