dilluns, 9 de febrer del 2015

Pla d'accions MySecretWardrobe


PLÀ D'ACCIONS MYSECRETWARDROBE

El plà d'accions de MySecretWardorbe és el següent:

Em elaborat un pla d'accions basant-nos en les 4 potes del màrqueting (producte, preu, promoció i distribució), en les quals hi ha diversos objectius per tal de poder augmentar les descàrregues de la app i a partir d'aquí augmentar beneficis amb les empreses publicitades.


Pla 1: PRODUCTE
Accions
Objectiu
Responsable
Timing
Budget
Contractar un dissenyador per la app
Aconseguir el millor format per a la nostra app i que atraigui als usuaris
Recursos humans
1 dia per parlar amb la persona i després 3 dies per fer-la.
6.000€
Servei post intercanvi. Constaria de avaluar com ha anat l’intercanvi i després oferir un apartat on es puguin enviar queixes de qualsevol problema.
Oferir fidelitat dels usuaris, per tal de que si han tingut algun problema a l’hora de realitzar l’intercanvi es puguin posar en contacte amb nosaltres i arreglar-ho.
Dissenyador de la app per fer aquests apartats dins l’aplicació.
1 dia per crear-ho.
0€
Explicació del funcionamet de la app a l’inici d’utlitzar-la
Que l’usuari conegui els passos que s’han de seguir per utilitzar la app.Dissenyador de la app1 dia per crear-ho0€


Pla 2: PREU
Acciones
Objectiu
Responsable
Timing
Budget
Video Viral informatiu.
Que corri per les xarxes el video i que la gent s’assabenti de l’existència de la app.
Director
màrqueting
2 dies es pot crear el video, i després estarà a les xarxes un temps il·limitat.
40€
Si una empresa ens financia durant més d’un mes, el següent mes s’oferirà el 20% de descompte en la tarifa mensual
Aconseguir fidelitzar als clients durant més d’un mes per tal de assegurar ingressos
Director atenció al client
1 mes
1r any: 20% de 150€ mensuals, els hi hauríem de descomptar 20€.

Pla 3: PROMOCIÓ
Acciones
Objectiu
Responsable
Timing
Budget
Posar publicitat als autobusos de Mataró
Arribar a la població de mataró
Director màrqueting
Durant 15 dies
500€
Fer una promoció/col·laboració amb la discoteca Cococa
Arribar a les noies gent que surten de festa
Director màrqueting
2 dies (divendres i dissapte)
200€
Sortir al Tot Mataró i Capgrós
arribar a la població de mataró
Director màrqueting
durant 1 setmana
30€
Ser publicitats per instagramers / bloggers
Donar-nos a conèixer entre els seus seguidors
Director màrqueting
Que ens mencionin 3 cops
30-50€
Video Viral informatiu.
Que corri per les xarxes el video i que la gent s’assabenti de l’existència de la app.
Director
màrqueting
2 dies es pot crear el video, i després estarà a les xarxes un temps il·limitat.
40€


Pla 4: DISTRIBUCIÓ
Acciones
Objectiu
Responsable
Timing
Budget
Aparèixer a webs de moda i relacionades amb el nostre target
Que la gent que visiti aquestes webs coneixi l’existència de la nostra app i se la descarregui.
Director màrqueting
1 setmana contactant amb totes les webs possibles
100€
Aparèixer a alguna revista juvenil com la BRAVO POR TI
Que la gent que compri les revistes coneixi l’existència de la nostra app i se la descarregui.
Director màrqueting
1 mes
1000€


Després de veure els preus dels diferents tipus de publicitat ens farà replantejar de nou quin tipus d'accions farem ja que hi ha una diferència de cost molt elevada.

Volem aprofitar l'ús de les xarxes socials ja que és molt directe i no ens suposa uns costos molt elevats.


1 comentari:

  1. Les accions no poden ser llargues, en la seva definició (preu). S'entén que l'inici serà molt centrat en Mataró? Sembla un pla d'accions d'un sol any. La distribució, per vosaltres, ha de ser més àmplia que el que esteu posant. Hi haurà d'haver KPI relacionats amb el bon port de les interaccions que es produeixin. Cal vigilar l'ortografia.

    ResponElimina