divendres, 16 d’octubre del 2015

Empathy map (Alejandro Bonnin i Jordi Oriol)

El nostre target és un tipus de persona en especial que gràcies al empathy map em pogut detectar i analitzar. A continuació us definirem a la persona que sentirà atracció per al nostre producte, aquesta persona l'hem anomenat "dreamer".

-Què pensa? --> És una persona a la que li agraden les experiències, vol viure món, està cansada de la rutina, li agrada desconectar. En resum, una persona que vol experimentar un canvi, i sobretot, que vol viure una aventura.

-Què és el que veu en el seu entorn? --> Veu que molta gent viu estressada, que no tenen temps de desconnectar, ja que no disfruten del dia a dia. No hi ha ningú que les ajudi a relaxar-se i viure, ja que les vacances són massa curtes per a ells.
   
-Què és el que diu i fa? --> És un tipus de persona que li agrada relaxar-se en el temps lliure, és aventurer/a i li agrada molt l'esport o les activitats físiques, és a dir, li agrada fer activitats, i sobretot les coses noves.

-Què és el que escolta? --> En el seu entorn escolta que les persones li diuen que necessita un viatge, no ha de tenir por a fer-ho, encara que ho ha de pensar bé abans de prendre la decisió. A vagades la gent li diu que actualment les aventures no existeixen, però sap que en realitat això no és veritat, només cal buscar-les en el lloc adequat, en el moment adequat.

-Esforços --> El nostre client el principal obstacle que se li planteja és el fet de marxar durant molt de temps, ja que no sap si serà capaç d'adaptar-se a la situació. Un altre dels fets que importants que s'ha de destacar, és que ha de trobar el moment per poder realitzar la seva pròpia experiència.

-Resultats --> El desig que té aquesta persona és el de viure unes experiències inoblidables, que recordarà al llarg de la seva vida. Experimentar un nou estil de vida, li permetrà adquirir nous coneixements i habilitats que podrà trasslladar-les al seu hàbitat.




En conclusió, creiem que aquest empathy map ens ha ajudat molt alhora de triar el nostre target, ja que ens hem pogut posar "a la seva pell". Després de valorar tota la informació, el nostre client és una persona amb moltes ganes de fer coses i viure experiències, i sobretot, de passar-ho bé i disfrutar. Per aquesta raó, creiem que el perfil que s'adapta més a aquestes condicions és la joventut que hi ha actualment, ja que abans d'entrar a la vida laboral tenen ganes de sortir de la rutina. No obstant, també és un producte dirigit a les persones que tenen temps i ganes, de les quals podem trobar a les diferents edats.

1 comentari: