dimecres, 21 d’octubre del 2015

Competència i Corba de Valor


COMPETÈNCIA I CORBA DE VALOR

La nostra competència directe són aquelles empreses que realitzen viatges a l'extranger. Analitzant la competència hem observat que sàbatica, triporg, mundoexplora, toureg i Pasaporte 3 són empreses que realitzen un servei similar, on a la corba de valors i a la taula de competència hem pogut analitzar i comparar les principals diferències per observar en quins aspectes la nostra empresa supera a la competència, per tal de tenir éxit i demanda en el mercat.

La competència indirecte són totes aquelles empreses que fan que la gent no pugui anar de viatge. Aquestes són per exemple, la pròpia empresa per la qual treballa el nostre possible client. En el cas dels estudiants són les universitats.

A continuació veurem les característiques de cada empresa i al públic que va dirigit.

TAULA DE LA COMPETÈNCIA

Empresa:
Característiques:
Dirigit a:
Et presenten diferents opcions per a planejar un projecte de voluntariat, formació o practiques al estranger.
Persones amb ganes de fer un voluntariat, formar-se professionalment o fer pràctiques professionals, tot al estranger.
Aplicació mòbil i pàgina web on introdueixes el destí on vas i et dona informació sobre tot el que pots fer al lloc escollit, tant com llocs que visitar com activitats que fer.
Tots els públics que vagin de viatge a qualsevol ciutat del món.
Empresa dedicada a planejar viatges als llocs més remots del món i a la natura. amb l’objectiu d’explorar el món.
Dirigit a exploradors que volen descobrir el planeta.
Organitzador de viatges estàndard afegint un valor addicional, visitant i aprenent coses que se surten de la ruta d’un viatge estàndard de turista com la cultura i persones de la zona.
Públic disposat a sortir dels camins més freqüentats lo qual pot no ser senzill, per això es adequat que el client sigui una persona oberta.
Empresa destinada a establir rutes exòtiques en diferents països del món.
Va dirigit al públic que únicament vol anar de viatge per fer una ruta i veure l’entorn del país.

CORBA DE VALORS

- Preu: Quantitat de diners que costa el viatge.
- Aventura: Nombre d'activitats que es realizten durant el viatge.
- Formació: Experiència professional que s'obté en el viatge.
- Voluntariat: Ajuda a altres persones sense rebre res a canvi (ONG).
- Turisme: Nombre de visites a llocs socioculturals del país durant l'estança.
- Variabilitat: Variació de la temàtica de les activitats.
- Durada: Temps de duració del viatge.
- Perill: Riscos que es pateixen en les activitats que es realitzen.
- Comoditat: Consisteix en el luxe del hotel o lloc per dormir.


Punts forts:

La nostra empresa és una de les més barates on s'hi pot trobar experiències amb més aventura que altres. Un altre aspecte positiu és que som la que realitza viatges amb un periòde més llarg, fet que atreurà als clients el qual busquen una durada llarga.

Punts febles:

Degut al preu, la nostre estança en els llocs no és gaire luxosa. Un altre fet important a destacar és que a causa de que som els que permeten una major aventura, també som una on el grau de perill és més alt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada