Fresh Car +, és un projecte que hem elaborat amb la finalitat de refrescar els cotxes que estan en plena llum solar, mentre els propietaris d’aquests estan fent la compra setmanal, estan a la platja… i així puguin entrar al seu vehicle pertinent i trobar-se’l completament fresc i no tinguin la sensació de molta calor al accedir dins dels seus cotxes pertinents. Es un producte totalment ecològic. Venem la patent a empreses del sector automobilístic, i aquestes les donen com una opció més per introduir-la en el cotxe. Per això, utilitzem de 1 a 3 plaques solars al cotxe (a gust del consumidor) que van connectades a un ventilador a l'interior del cotxe el qual es totalment independent del ventilador tradicional. Al sortir del cotxe, l'energia acumulada per les plaques solars faran què, amb un temporitzador per programar l'inici i l'apagat del ventilador, es refresqui el cotxe per quan el conductor no hi estigui.
Per entendre la previsió de vendes, tindrem tres opcions de compra:
Tindrem 3 tipus de opcions de compra:
-Una placa solar instal·lada.
-Dos plaques solars instal·lades.
-Tres plaques solars instal·lades.
I també, evidentment, i hauran tres tipus de
plaques per triar:
-Placa solar del sostre: anirà situada al
sostre i mesurarà 2,5 metres de llargada per 130 cm.
-Placa solar posterior: seran 6 plaques solars petites de 90x30mm.
-Placa davantera: anirà situada al capó del
cotxe i seran dos plaques 210 cm x 3 cm.
El usuari podrà comprar al seu cotxe mínim una placa i màxim tres. La del sostre serà obligada.
Les línies vermelles representen les plaques solars qui hi hauran instal·lades.
Una marca
de cotxes normalment te unes vendes mundials de 3 milions de cotxes (sense
estar en el top ten). Calculem que un 15% de totes aquestes ventes, inclourien
el nostre producte.
Per tant
450.000 persones comprarien el nostre producte en un any.
D’aquestes
persones, em pensat que un 70% compraria el pack 1 (totes les plaques) un 20 %
el pack 2 i un 10% el pack 3.
Amb un 30%
de marge en un any Fresh Car tindria uns ingressos de 281.790.000 euros. I el
cost de fabricar-los seria de 197.100.000 euros.
Per tant,
amb Fresh Car s’obtindrien uns beneficis de 84.690.000 euros.
Aquí els calculs:
Costos:
Ingressos:
450000 persones no, 450000 cotxes. En base a què heu pensat en un 15 %? Els % en què us heu basat? Com a mínim, feu servir una excel per fer els càlculs, però heu d'endreçar la informació.
ResponElimina