Fresh Car +, és un projecte que hem elaborat amb la finalitat de refrescar els cotxes que estan en plena llum solar, mentre els propietaris d’aquests estan fent la compra setmanal, estan a la platja… i així puguin entrar al seu vehicle pertinent i trobar-se’l completament fresc i no tinguin la sensació de molta calor al accedir dins dels seus cotxes pertinents. Es un producte totalment ecològic. Venem la patent a empreses del sector automobilístic, i aquestes les donen com una opció més per introduir-la en el cotxe. Per això, utilitzem de 1 a 3 plaques solars al cotxe (a gust del consumidor) que van connectades a un ventilador a l'interior del cotxe el qual es totalment independent del ventilador tradicional. Al sortir del cotxe, l'energia acumulada per les plaques solars faran què, amb un temporitzador per programar l'inici i l'apagat del ventilador, es refresqui el cotxe per quan el conductor no hi estigui.
S’ha elaborat un pla d’accions en el que ens basem en les 4P del màrqueting (Producte, Preu, Promoció i Distribució) on hi tenim objectius per tal de millorar el nostre producte, i per tant la patent.
Pla 1: PRODUCTE
Accions
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Explicar el funcionament del nostre producte
|
Fer que els usuaris i les importants marques automobilístiques tinguin molta informació sobre el nostre producte i que en tinguin una bona primera impressió
|
Dissenyador
|
1 dia.
|
0 euros
|
Contractar un dissenyador per realitzar el prototip
|
Tindre un disseny modern i que el producte funcioni correctament.
|
Recursos humans.
|
Una entrevista, i dos dies per mirar-se els diferents currículums.
|
7000 al mes.
|
Pla 2: PREU
Acciones
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
La patent
|
Vendre la patent a grans empreses.
|
Albert i David.
|
Durant tot el projecte.
|
Depèn de l’estudi de mercat en aquell país.
|
Pla 3: PROMOCIÓ
Acciones
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Publicitar el nostre producte mitjançant una pàgina web
|
Donar a conèixer a tots els nostres usuaris i clients sobre el nostre producte
|
Director de màrqueting
|
Dos cops l’any
|
10000 euros/any
|
Vídeo viral
|
Fer que la gent coneixi aquest nou producte.
|
Director de màrqueting
|
Dos dies, un per crear el vídeo i l’altre per mostrar-lo
|
600 euros.
|
Pla 4: DISTRIBUCIÓ
Acciones
|
Objectiu
|
Responsable
|
Timing
|
Budget
|
Incorporat amb el cotxe
|
El nostre producte anirà incorporat (opcionalment) en el cotxe, per tant, no tindrà que tindrà una distribució independent per el producte, sinó la mateixa distribució que el cotxe.
|
Director de màrqueting.
|
A cada distribució de cada cotxe.
|
Incorporat amb el cotxe.
|
Falta més intensitat en les tasques. Aneu bé, però cal aprofundir en les tasques.
ResponElimina