divendres, 13 de febrer del 2015

Pla accions SMARTRASH

SMARTRASH hem creat un pla d'accions respectant les quatre potes principals del màrqueting:


PRODUCTE: En els casos que el model de negoci sigui una plataforma s’haurà de fer el lloc web i presentar-lo. En els altres casos, s’ha de fer una maqueta, o plànol, o packaging,... en definitiva definir el producte
Pla 1:


PREU: Definir el preu, en funció del cost (tenir present que hi ha costos fixos i costos variables) . Cal conèixer quins seran aquests costos.
Pla 2:

PROMOCIÓ/COMUNICACIÓ: Si hi ha una web per comunicar el producte, s’haurà de presentar el format de la web.  
Pla 3:


DISTRIBUCIÓ: Com es farà arribar el producte en el client? Franquícia? Quina logística utilitzarem?
Pla 4:



TOTAL BUDGET:17937,08€

1 comentari:

  1. Més que oferir les bosses, seria decidir a quin preu es venen. Els objectius de les tasques millor que siguin curts i concrets.

    ResponElimina