dijous, 6 de novembre del 2014

EMPATHY MAP

L’empathy map es un eina desenvolupada per XPLANE que ens ajuda a entendre millor al nostre client a traves de un coneixement mes profund d’ell mateix, del seu entorn i de les seves pròpies necessitats.

El nostre target és tot turista que viatgi per visitar museus, llocs rellevants, monuments, institucions etc. Però en concret en gent jove d’entre 20-35 anys ja que es una manera de viatjar mol activa i la gent gran i les famílies potser no s’adaptarien del tot be.  En aquest cas ens centrem amb la Marta, una noia de 27 anys que viu a Madrid i ve a Barcelona de turisme.

Què pensa i què sent?
Que el preu dels hotels son mol elevats i que necessita vacances ja per poder visitar totes les capitals europees.

Què veu?
La marta veu que viatjar low-cost s’està posant de moda.

Què diu i què fa?
Diu que viatjar low-cost actualment es una opció mol present per els turistes i que te que retallar gestos per tal de poder viatjar mes sinó es low-cost.

Què escolta?
Que no te sentit viatjar d’hotel per fer de turista ja que el preu surt mol elevat i que quin preu li suposaria viatjar a 3 capitals europees.

Esforços:

·         Canviar la manera de viatjar.
·         Fer un estudi específic de la ciutat.
·         Donar nos a conèixer en l’àmbit cultural i no com un simple hotel.

Resultats:

·         Viatges low-cost a les principals capitals.

·         Modernització del turisme.

Añadir leyenda

1 comentari: