dimarts, 11 de novembre del 2014

Canvas (FRESH CAR)



En aquest Canvas, us mostrem el nostre model de negoci. El Canvas serveix per exposar la nostre idea de manera gràfica, per tal que es pugui deduir la nostre projecte. El nostre model de negoci consta de diferents parts, que em classificat en una cartolina de la manera següent:

-Exemple associacions clau: "Concessionaris de cotxes": Els concessionaris són associacions molt importants per tal de poder vendre el nostre producte, ja què aquest oferiran el producte en qüestió als 
-Exemple activitat clau: "Disseny del producte"
-Exemple recursos clau: "Optimitzar l'energia solar"
-Exemple proposta de valor: "Ser ecologista"
-Exemple relacions amb el client: "Tracte de confiança i ofertes"
-Segment de mercat: "Persones amb poder adquisitiu mitjà-alt"
-Exemple canals: "Ficar publicitat al carrer"
-Exemple estructura de costos: "Logística i transport (fabricació de ventiladors i plaques solars)"
-Exemple fonts d'ingressos: "Vendre el producte als concessionaris"

Segment de mercat:
Focalitzar el segment de mercat al qual va destinat el meu servei és clau.
Usuaris/Clients:
-Gent que tingui cotxe, amb més de 18 anys, modern i al dia de les noves tecnologies, tot i que les persones més grans ho utilitzaràn més perquè volen més comoditat.
Organitzacions:

Proposta de valor:

Volem que el nostre producte sigui únic, per això:
El nostre producte tindrà valor ja que fa que els usuaris tinguin el cotxe fred a l’estiu, tinguin més comoditat i seran ecologistes, això ens crea valor.

Estructura de costos:

Els nostres costos seran els següents:
-Pagar les instal·lacions i materials.
-Lloguer
-Pagar una taxa al pàrking.
-Energia per els ventiladors constant
-Patent
-Màrqueting
-APP i Web
-Manteniment empleats.

Fonts d'ingressos:
Per subsistir necessitem ingressos. Els nostres ingressos vindran dels clients que comprin el nostre bé.

Relacions amb els clients:

La intenció principal del nostre projecte es la de veure la reacció que poden tenir els diferents usuaris respecte el nostre projecte. Si se senten satisfets amb els resultats del nostre sistema de Fresh Car o no. En aquest cas les nostres relacions seran amb usuaris i clients ja que estan dins del mateix segment de mercat en el nostre cas.  
El que s’intenta amb el nostre projecte es:
-Tenir una bona compenetració amb els nostres usuaris perquè se sentin còmodes i així els incitem a utilitzar més el nostre producte.
-Volem transmetrels-hi confiança i confort.

Canals

En el nostre projecte hem considerat que tenim diverses maneres de donar a conèixer al nostre projecte a la gent.
-Donar la informació del nostre sistema de refrigeració als concessionaris de cotxes, així quan la gent vagi a veure un cotxe que es vulgui comprar veurà també aquest nou sistema per mantenir el cotxe fresc.
-Volem crear una pàgina web o una APP on s’expliqui i es mostri el nostre projecte, com funciona, i la garantia que te amb el seu us.
-Un altre mitjà de publicitat, és la de penjar publicitat per el carrer amb pòsters, cartolines etc. Perquè la gent ho vegi i mostri interès.

Associans Clau

És molt important associacions com els concessionaris de cotxes els quals ofereixen el nostre producte en els seus clients en la compra del seu cotxe, també són fonamentals fires de l’automòbil en la qual hi ha molta gent i per tant es pot arribar a més persones per tal de conèixer el nostre producte

Activitats Clau

Les activitats més importants per tal d'obtenir èxit amb el nostre producte serà el disseny del prototip el qual és important que sigui econòmic en la seva fabricació, eficaç, elegant i el més útil possible. Un dels altres factors important serà el màrqueting el qual consistirà a vendre el nostre producte i fer una publicitat que inciti al client a utilitzar-lo.

Recursos Clau

El recurs més important del qual disposem és la llum del Sol, el qual ens donarà l’energia necessària per tant de què el ventilador funcioni correctament. Per tant ens implicarem en la màxima optimització de l’energia del Sol.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada