dijous, 13 de novembre del 2014

CANVAS

El mètode Canvas de generació de models de negoci ajuda als directius de les pimes a fer una reflexió de nivell estratègic de manera simple, eficaç i eficient. De manera molt visual i pràctica, ens permet analitzar on som i saber cap a on volem anar.


SOCIS CLAU:

  • Transport públic ( per tal de poder comunicar les zones amb capsula )
  • Bars per esmorzar/berenar ( així podem oferir uns determinats establiments per tal de poder fer els àpats)
  • Grans clubs ( per tal de fer visites guiades)
  • Ajuntaments (soci mes clau per així poder tenir acords favorables i ajudes ja que impulsem el turisme)
  • Museus ( per tenir controlada la gent que va al museu seguint les rutes establertes)
  • Restaurants per dinar/sopar ( així podem oferir uns determinats establiments per tal de poder fer els àpats)

ACTIVITATS CLAU:

  • APP ( disseny atractiu i modern per tal d’atreure mes als joves)
  • Rutes ( bona comunicació entre totes les zones de la ciutat on es troben els punts amb capsules)
  • Autoservei ( per tal de que la sensació de viatjar sigui el mes privada possible)

RECURSOS CLAU:

  • Localització capsules ( la localització de les capsules te que ser a zones apartes i cèntriques per tal de que les rutes siguin diverses)
  • Disseny capsules ( el disseny es una part mol important per tal de que siguin atractives i còmodes per  l’usuari)
  • Investigació domòtica ( per tal de modernitzar les capsules i puguin ser autosostenibles)
  • Ruta estructurada ( per tal de que cada usuari es marqui la seva en concret)

PROPOSTES DE VALOR:

  • Conèixer 100%  ( així podem conèixer 100% la ciutat ja que la visites des de un punt de vista mes pròxim al carrer, es a dir, que visites la ciutat d’una manera mes  tàctil)
  • Capitals low-cost ( per tal de poder fer una cadena de capitals les quals el preu de visitar-les pugui ser assequible per tothom)
  • Facilitats ( facilitats per tal de moure’t per la ciutat ja que busquem molts acords perquè així la visita sigui mes atractiva i eficient)
RELACIO AMB ELS CLIENTS:

  • Privacitat 100% ( la relació amb l’usuari es el menys directe possible per així poder garantir la seva privacitat)
  • Autoservei
CANALS:

  • Google play.
  • Web.
  • APPELstore.
  • Diaris i revistes.
  • Whatsapp .
  • Youtube (anuncis i vídeos d’experiències personals amb aquesta manera de viatjar)
  • Instagram ( establin cada x temps un hastag diferent i així poder crear un àlbum de fotos de cada usuari.
SEGMENTS DE MERCAT:

Usuaris:
·         Persones amb poc pressupost.
·         Entre 18-35.
            Client:
·         Marques que volen publicitat.

ESTRUCTURA DE COSTOS:

·         Locals ( compra/lloguer de varis locals a cada capital)
·         Fabricació càpsules.
·         Creació de rutes.
·         Creació app
·         Publicitat
·    Software nou. ( sistema informàtic que utilitzarem per gestionar les capsules connectades directament amb una app i un servidor)

FONTS D’INGRESSOS:


  • Per prestació de serveis. ( per poder dormir a les capsules)
  • Personalitzar ruta (premium)
  • Comprar les rutes.
  • Acords amb ajuntaments, museus etc. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada