El mètode Canvas de generació de models de negoci ajuda als directius de les pimes a fer una reflexió de nivell estratègic de manera simple, eficaç i eficient. De manera molt visual i pràctica, ens permet analitzar on som i saber cap a on volem anar.
SOCIS CLAU:
- Transport públic ( per tal
de poder comunicar les zones amb capsula )
- Bars per esmorzar/berenar
( així podem oferir uns determinats establiments per tal de poder fer els àpats)
- Grans clubs ( per tal de
fer visites guiades)
- Ajuntaments (soci mes clau
per així poder tenir acords favorables i ajudes ja que impulsem el
turisme)
- Museus ( per tenir
controlada la gent que va al museu seguint les rutes establertes)
- Restaurants per
dinar/sopar ( així podem oferir uns determinats establiments per tal de
poder fer els àpats)
ACTIVITATS CLAU:
- APP ( disseny atractiu i
modern per tal d’atreure mes als joves)
- Rutes ( bona comunicació
entre totes les zones de la ciutat on es troben els punts amb capsules)
- Autoservei ( per tal de
que la sensació de viatjar sigui el mes privada possible)
RECURSOS CLAU:
- Localització capsules ( la
localització de les capsules te que ser a zones apartes i cèntriques per
tal de que les rutes siguin diverses)
- Disseny capsules ( el
disseny es una part mol important per tal de que siguin atractives i còmodes
per l’usuari)
- Investigació domòtica (
per tal de modernitzar les capsules i puguin ser autosostenibles)
- Ruta estructurada ( per
tal de que cada usuari es marqui la seva en concret)
PROPOSTES DE VALOR:
- Conèixer 100% ( així podem conèixer 100% la ciutat ja
que la visites des de un punt de vista mes pròxim al carrer, es a dir, que
visites la ciutat d’una manera mes tàctil)
- Capitals low-cost ( per
tal de poder fer una cadena de capitals les quals el preu de visitar-les
pugui ser assequible per tothom)
- Facilitats ( facilitats
per tal de moure’t per la ciutat ja que busquem molts acords perquè així la
visita sigui mes atractiva i eficient)
RELACIO AMB ELS CLIENTS:
- Privacitat 100% ( la
relació amb l’usuari es el menys directe possible per així poder garantir
la seva privacitat)
- Autoservei
CANALS:
- Google play.
- Web.
- APPELstore.
- Diaris i revistes.
- Whatsapp .
- Youtube (anuncis i vídeos d’experiències
personals amb aquesta manera de viatjar)
- Instagram ( establin cada
x temps un hastag diferent i així poder crear un àlbum de fotos de cada
usuari.
SEGMENTS DE MERCAT:
Usuaris:
·
Persones amb poc pressupost.
·
Entre 18-35.
Client:
·
Marques que volen publicitat.
ESTRUCTURA DE COSTOS:
·
Locals ( compra/lloguer de varis locals a cada
capital)
·
Fabricació càpsules.
·
Creació de rutes.
·
Creació app
·
Publicitat
· Software nou. ( sistema informàtic que
utilitzarem per gestionar les capsules connectades directament amb una app i un
servidor)
FONTS D’INGRESSOS:
- Per prestació de serveis.
( per poder dormir a les capsules)
- Personalitzar ruta
(premium)
- Comprar les rutes.
- Acords amb ajuntaments, museus etc.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada