dilluns, 15 de desembre del 2014

Prototip FreshCar



 Fresh Car, és un projecte que em elaborat amb la finalitat de refrescar els cotxes que estan en plena llum solar, mentre els propietaris d’aquests estan fent la compra setmanal, estan a la platja… i així puguin entrar al seu vehicle pertinent i trobar-se’l completament fresc i no tinguin la sensació de molta calor, al accedir dins dels seus cotxes pertinents. Es un producte totalment ecològic.


Elaboració del prototip
Aquest seria el nostre prototip, on els rectangles blaus representen les plaques solars que van conectades a través de dos cables (vermell i blau) al ventilador.
 
Per a l'elaboració del prototip principalment em volgut reduïr els tamanys considerablement, ja que aquest a escala real és molt gran i actualment no ho podríem fer.
Per això, em utilitzat una pila de petaca que represanteria la bateria de la placa solar, que va conectada a través de dos cables al ventilador.
Em utilitzar un cotxe de scalextric per a representar el cotxe i un tros de cartró pluma per representar les plaques solars. Em afegit un interruptor per tal de no tindre que estar juntant els cables per encendre el ventilador.


Us deixem un vídeo per mostrar la utilitat.

1 comentari:

  1. És una mica curt. Falta millorar ortografia. Quins dies i hores us heu trobat per fer-ho? Us heu distribuït la feina o ho heu fet físicament?

    ResponElimina