divendres, 16 d’octubre del 2015

Empathy map

L' Empathy Map és una eina que ens ajuda a conèixer i entendre el target al que ens dirigim. Així podem saber cap on i com enfocar el nostre projecte CCC (Class for Cash or Class). En el nostre projecte, podem distingir dos possibles "targets": les persones que busquen rebre les classes i aquells que volen fer-ne per rebre un benefici a canvi.

Nosaltres ens hem enfocat en el primer cas, la gent que suspèn i vol rebre classes per millorar el seu rendiment acadèmic. Hem de saber que l'empathy map es divideix en sis parts: què pensa? què sent? què diu? què veu? resultats i esforços.

El nostre "target" és en Cigró, i vol representar a tots aquells alumnes de 2n de batxillerat que estan passant una època dolenta en quant els estudis i no troben la manera de com millorar els seus resultats.

1) Què pensa?

El "target" al que el nostre projecte va dirigit pensa, sovint sobre ells mateixos, que són un desastre ja que la seva vida acadèmica no els hi acaba d'anar del tot bé. Aquest "target", també s'autopregunta si podran fer-ho tot sols sense cap mena d'ajuda externa o si hauran de posar-hi diners de la seva butxaca.

2) Què veu?

El nostre "target" veu que si segueix suspenent no podrà passar de curs i també que les classes que el podrien ajudar, normalment, són massa cares.

3) Què diu?

En aquest apartat, el nostre "target" està amoïnat perquè ha d'aprovar i està cansat de veure com l'estudi no li dóna bons resultats. Paral·lelament, es pregunta si algú el podria ajudar a aprovar i, conseqüentment, passar de curs.

4) Què sent?

El nostre "target" sent tristesa i preocupació per suspendre i no veure reflectits els bons resultats, i també sent que els seus companys van avançant però que ell s'ha estancat i no troba cap solució per seguir endavant. Això en un futur pot ser perjudicial pel seu expedient acadèmic.

5) Esforços

El fet de fer classes requereix diners o coneixements sobre algun tema en concret per fer un intercanvi d'aquests. També es necessita un elevat compromís amb les classes i, sobretot, temps per poder dur-les a terme.

6) Resultats
El nostre "target" comença a aprovar i veure reflectits en els exàmens els bons resultats, i sent una satisfacció personal de superació.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada