divendres, 23 d’octubre del 2015

Desing Thinking

En l'activitat d'avui he hagut d'assolir un petit repte, representar el model de negoci del meu projecte mitjançant tres materials bàsics: plastilina, una cartolina i un retolador. 

A l'escola estem acostumats a explicar les coses mitjançant redactats o esquemes. Per això el Desing Thinking m'ha servit una altre vegada en aquesta assignatura per pensar de manera diferent.

Per representar la meva idea de model de negoci d'una manera visual he format quatre figures amb la plastilina. Primer he representat la tinta (de color negre) que compraria als meus proveïdors. Després he format una xeringa a fi de que representi el sistema per aplicar la tinta als bolígrafs. 
La meva idea és vendre el producte a grans llibreries i superfícies com supermercats on la gent hi vagui regularment perquè tothom hi pugi accedir. Si no és així seria moplt dificil que el meu producte tingui èxit.  

He utilitzat una cartolina blava com a fons ja que aquest color està associat amb la seguretat i transmet tranquilitat als receptors.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada