divendres, 23 d’octubre del 2015

Empathy map de Mobility.


Empathy map:

L’ “EMPATHY MAP” ens serveix per posar-nos a la pell dels nostres targets per a intentar entendrels de la millor manera i adjustar-nos a les seves necessitats.

El nostre treball com ja vam explicar, consisteix en crear una pàgina web on els clubs esportius puguin contactar amb nosaltres quan necessitin un medi de transport per a portar-los a qualsevol camp de futbol.
Hi ha dos targets. El primer, són els pares del nen que no poden portar-los als diferents camps. L’altre, són els clubs esportius.

Què pensa i què sent?:
  • Pares i mares: Ells pensen que els clubs haurien de posar-se en contacte amb agències de transport. Senten impotència per què no poden portar a els seus fills per X raons. També pensen que anar amb cotxes particulars surt massa car.
  • Clubs esportius: Senten la necessitat de buscar algun medi més econòmic, on els nens viatgin junts i facin més “pinya”.

Què escolta?
  • Pares i mares: Escolten altres pares queixant-se. Es queixen de que no poden portar a els seus fills i que la gasolina ha encarit ( no els hi surt rentable). Que desde el club no hi poden fer res.
  • Clubs esportius: Escolten als pares queixant-se.

Què diu i que fa?
  • Pares i mares: Es queixen. Però s’intenten organitzar ( comparteixen cotxes) però no els hi acaba de convencer. Busquen algo més eficaç.
  • Clubs esportius: Diuen que trobaràn una solució però sempre que busquen un medi de transport veuen que és molt car i ho deixen passar.

Què veu en el seu entorn?
  • Pares i mares: Veuen que no hi ha cap medi de transport adequat per a les seves necessitats. També veuen que alguns pares dels equips o ells mateixos, no poden portar els seus fills als diferents partits.
  • Club esportiu: Veu que alguns pares no tenen els suficients recursos o temps. Veuen que han de buscar algun medi de transport.

Esforços:

Els pares s’organitzen en cotxes particulars per abaratir en gasolina. Encara així, no els i surt econòmic. Tenen por que els autobusos no siguin econòmics.El club busca situacions però veu que són massa cares i que a els pares tampoc els hi ajudaria en res.

Resultats:
Millora en l’eficiència del transport.



En el empathy map, que hi ha abaix, sol ens em centrat en el target dels pares i mares ja que creiem que és mes fàcil de posar-nos a la seva pell ja que són els que de veritat necessiten una empresa com la nostre.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada