Target:
![]() |
Fent el canvas |
Per una banda el nostre target pel que fa els
usuaris són aquelles persones d’entre 15-25 anys de baix poder adquisitiu els
quals els agrada anar a festes majors dels pobles i ciutats catalanes que
disposen d’smartphone amb connexió a internet. Segons els nostres càlculs
realitzats a partir de les dades extretes de “www.idescat.cat
“ hi han aproximadament 790.000 persones que entren dintre els nostres
esquemes.
D’altre banda el nostre target pel que fan els
clients són aquells ajuntaments i botiguers econòmicament estables que vulguin
promocionar-se en la nostra app. En el cas dels botiguers perquè d’aquesta
manera les persones que vagin a una festa major gràcies a la nostre app seran
conscients de la seva existència. Així mateix, en el cas dels ajuntaments,
podran informar als usuaris dels esdeveniments del poble o ciutats en concret.
Canals:
El nostre canal és del tipus propi i directe.
A part com a canals de la nostre app tenim l’App Store per dispositius iOS,
l’Android Market per a dispositius Android i les xarxes socials per poder
arribar a molta més gent i per tant que sigui coneixedora de la nostra app.
Costos:
Els nostres costos per dur a terme el nostre
projecte són molt concrets i clars. Per una banda tenim el pagament d’un
programador i/o dissenyador perquè construeixi la nostre app. D’altre banda
tenim els costos de pagament de les tarifes de l’App Store i Android Market els
quals costen 90€ mensuals durant el temps que la app estigui online i d’un
pagament únic de 25 € respectivament.
Recursos:
Els recursos necessaris perquè podem dur a
terme el nostre projecte són: un programador i/o dissenyador, un ordinador i la
informació dels programes de les activitats de les festes majors.
Proposta de valor:
![]() |
Fent el canvas |
La nostra proposta de valor consisteix en una
informació fiable i eficaç de les festes majors i del transport per arribar als
pobles i ciutats on es fan. A part la nostre app serà intuïtiva i eficient, perquè
ningú es tiri enrere a la hora d’utilitzar-la, juntament amb un preu gratuït
perquè qui vulgui pugui gaudir dels seus serveis. A més a més la nostre
aplicació comptarà amb més característiques que marcaran la diferencia amb la competència;
un sistema de notificacions personalitzades perquè l’usuari no es perdi cap
festa major, la inclusió d’un sistema GPS el qual amb ell l’usuari podrà veure
on i quines són les festes majors que té més a prop al igual que indicarà punts
d’interès en els pobles i ciutats on es celebrin les festes majors i per acabar
també hi haurà una comunitat d’usuaris el qual retro-alimentarà la nostre
informació amb la seva opinió i valoració de les festes majors en un apartat de
“ranking”.
Partners:
El nostre
partner em pensat que poldria ser FM tour. Al principi el veiem com una
competència però al final em pensat que el millor es fer un partner amb ells. En
Pau Pujol, creador de FM tour, ens va dir que si necessitàvem ajuda, ell ens
ajudaria i vam creure que era la millor idea. Al fer un partner amb ell, ens
podria ajudar amb les dates de les festes majors, quan són, a quines ciutats,
etc.
Activitats:
![]() |
Fent el canvas |
Les activitats necessàries perquè el nostre projecte
es pugui realitzar són les següents:
La principal activitat que ha d’existir
és que celebrin festes majors. Si les festes majors s'acaben el nostre projecte
serà impossible de realitzar i no seria lògic continuar amb ell. El projecte es
basa amb les festes majors i és la peça clau perquè tot es pugui
realitzar.
La segona activitat més important és la app. El nostre
projecte consisteix en informar des de la app i si aquesta no existís el nostre
negoci tampoc.
L'última activitat i no menys important
és la distribució de la nostre app. La distribució és un pes important per el
projecte perquè si no es distribueix bé, no es donarà a conèixer, al no
donar-se a conèixer no hi haurà benefici i per tant el projecte no es podrà
realitzar.
Relació amb els clients:
La relació amb els
nostres clients seria de comunitat i a la vegada de serveis automàtics. La
nostre app té un lloc per valorar les festes majors a les que van els usuaris i
també poden valorar la app. Al saber la valoració dels clients sobre la nostre
app sabríem el que em d'arreglar i millorar. El que els hi volem transmetre als
nostres clients és sobretot seguretat i confiança, ja que volem que confiïn amb
el que els hi diem i tinguin la seguretat de que tota la informació és certa.
Model de negoci:
El model de negoci
que seguirà la nostre app és fer publicitat dels ajuntaments dels pobles i les
seves botigues i amb els beneficis dels usuaris premium. Les botigues es
voldran donar a conèixer ja que així guanyarà clients gràcies a nosaltres i els
usuaris premium pagaran per tenir un servei més complet i treure tota la
publicitat, apart també indica els llocs on hi ha més festa de tot el poble i
així poder desfruitar més.
No està en l'ordre que vaig dir. És important, si no no té massa sentit.
ResponElimina