Per analitzar el nostre projecte hem creat un CANVAS.
La
nostra proposta de valor consisteix en aquells factors que ens diferencien de
la competència positivament. Aquests factors, són la rapidesa
a l' hora de pagar el bitllet i comprar- lo, la disponibilitat de poguer-Lo
recarregar en qualsevol moment, el preu ofereix avantatges als clients més
fidels i comoditat, perquè les recàrregues es poden efectuar des de casa,
mitjançant internet. També la senzillesa que presenta el bitllet a l’hora
de recarregar i pagar.
Dividim
el target amb clients i usuaris. Els nostres clients serien empreses de
transport públic independents (que no depenen de l'Estat), empresa de transport
ferroviari i ajuntaments. Els nostres usuaris són urbanites, treballadors o
estudiants que s'han de desplaçar cada dia, d'entre 16 i 60 anys i el seu
nivell adquisitiu és mitjà o baix.
Les
nostres relacions amb clients es basen en la confiança amb l'empresa, la
fidelització respecte al producte i les seves recàrregues i la bona relació
post-venta, tant amb usuaris com amb clients.
Els
canals es divideixen en clients i usuaris. La distribució per arribar als
usuaris seria a través de la pàgina web, els estancs, correu, ajuntaments i
estacions de tren. El transport fins al client s'efectua mitjançant una empresa
de transport.
Les
activitats clau serien la creació de la pàgina web, per la distribució del
nostre producte, la compra, venta i distribució de la targeta.
Per
poder realitzar aquestes activitats clau, els nostres recursos clau serien un
dissenyador web i un programador de marqueting digital per tal de crear tràfic
a la pàgina web i contingut fent així que es doni a conèixer i també
l'adquisició de les targetes.
Per
desenvolupar aquesta activitat, faríem partners Win-Win amb empreses de transport ferroviari i empreses de
transport independents (autobusos regionals i urbans).
Els nostres costos vindrien donats pel proveïment de targetes,
el manteniment del magatzem (llum, aigua) on tindríem les targetes que després
distribuiríem. El manteniment de la pàgina web, la creació de tràfic i la
patent també tindrien un cost i per últim la publicitat per arribar a usuaris i
clients seria també un cost, i per últim el benefici propi el qual genera també costos.
Els beneficis vindrien donats de la venta de targetes a clients i usuaris i les
recàrregues que realitzessin els usuaris.
NO es tracta de posar el que hi ha en els postits, si no d'explicar-ho. Cal més aprofundiment en l'explicació.
ResponElimina