divendres, 8 de novembre del 2013

CANVAS FAST & GO

Per analitzar el nostre projecte hem creat un CANVAS.





La nostra proposta de valor consisteix en aquells factors que ens diferencien de la competència positivament. Aquests factors, són la rapidesa a l' hora de pagar el bitllet i comprar- lo, la disponibilitat de poguer-Lo recarregar en qualsevol moment, el preu ofereix avantatges als clients més fidels i comoditat, perquè les recàrregues es poden efectuar des de casa, mitjançant internet. També la senzillesa que presenta el bitllet a l’hora de recarregar i pagar.

Dividim el target amb clients i usuaris. Els nostres clients serien empreses de transport públic independents (que no depenen de l'Estat), empresa de transport ferroviari i ajuntaments. Els nostres usuaris són urbanites, treballadors o estudiants que s'han de desplaçar cada dia, d'entre 16 i 60 anys i el seu nivell adquisitiu és mitjà o baix.

Les nostres relacions amb clients es basen en la confiança amb l'empresa, la fidelització respecte al producte i les seves recàrregues i la bona relació post-venta, tant amb usuaris com amb clients.

Els canals es divideixen en clients i usuaris. La distribució per arribar als usuaris seria a través de la pàgina web, els estancs, correu, ajuntaments i estacions de tren. El transport fins al client s'efectua mitjançant una empresa de transport.

Les activitats clau serien la creació de la pàgina web, per la distribució del nostre producte, la compra, venta i distribució de la targeta.

Per poder realitzar aquestes activitats clau, els nostres recursos clau serien un dissenyador web i un programador de marqueting digital per tal de crear tràfic a la pàgina web i contingut fent així que es doni a conèixer i també l'adquisició de les targetes.

Per desenvolupar aquesta activitat, faríem partners Win-Win amb empreses de transport ferroviari i empreses de transport independents (autobusos regionals i urbans).


Els nostres costos vindrien donats pel proveïment de targetes, el manteniment del magatzem (llum, aigua) on tindríem les targetes que després distribuiríem. El manteniment de la pàgina web, la creació de tràfic i la patent també tindrien un cost i per últim la publicitat per arribar a usuaris i clients seria també un cost, i per últim el benefici propi el qual genera també costos.

Els beneficis vindrien donats de la venta de targetes a clients i usuaris i les recàrregues que realitzessin els usuaris.
En les targetes hi hauria publicitat anunciada d’empreses les quals es volguessin anunciar de les quals també obtindríem beneficis.





1 comentari:

  1. NO es tracta de posar el que hi ha en els postits, si no d'explicar-ho. Cal més aprofundiment en l'explicació.

    ResponElimina