divendres, 8 de novembre del 2013

CANVAS RUD FINALITZAT - ERIK MOLINA MARTOS

En la meva proposta de valor hi descric el conjunt de productes i serveis que donen un cert valor per el segment de mercat i les característiques que el diferencien d’altres productes. Aquestes característiques són, per exemple, que permet un major estalvi en referència que la “Dynamo” permet l’obtenció d’energia neta aprofitant l’energia cinètica que es produeix amb el pedaleig. A més, té una gran eficàcia ja que anant amb bicicleta durant una hora s’obté, aproximadament, uns 60W. També hi podem destacar la facilitat del muntatge del nostre “Kid” amb instruccions prèviament escrites i ven detallades per tal que el client no tingui cap tipus de problema. La seguretat que t’ofereix el producte a l’hora del seu ús també és un punt ha destacar ja que, a més de poder carregar el mòbil, et permetrà l’ús d’intermitents i tot tipus de llums per tal d’assegurar la teva tranquil·litat durant la teva anada amb bicicleta. I, no ens podem descuidar del efecte que produirem en el medi ambient (favorablement) ja que, a més que el producte no produeix cap tipus residu, contribueix en la reducció, per exemple, d’un ús extrem de piles i per tan la reducció de la indústria química la qual emet grans quantitats de residus a l’atmosfera.

Les relacions amb els clients es basa en la confiança i fidelitat que proporciona el producte. A més, disposem d’una comunitat d’usuaris per tal que aquests valorin el producte i donin la seva opinió. També posem a l’abast una pàgina web per consultar qualsevol dubte/informació sobre el producte.

Els canals queden dividits entre usuaris i clients. Per arribar als usuaris hi distinguim Amazon, Facebook, Twitter, televisió, botigues de ciclisme, de boca a orella i cartells digitals en estacions de trens. Mentre que per arribar als clients s’usarà una xarxa de transport mitjançant una empresa que s’hi dediqui.

Dividim el Target entre clients i usuaris. Els clients serien, per exemple, l’empresa de Bicing (BCN), públic en general, botigues de cicliste, marques de bicicletes i empreses internacionals (altres països – Holanda). Mentre que els usuaris serien persones entre 15 i 65 anys, que utilitzin bicicleta per usos diversos, de nivell adquisitiu mitjà, qualsevol estatus social, disposats a pagar per diferents aspecte de l’oferta, sovint urbanites, tot i que també es podria extrapolar a la civilització rural i els usuaris de Bicing (BCN) o altres empreses dedicades al mateix afer.  

Les activitats clau serien la creació d’una botiga online per compra de producte d’arreu del món, el disseny del producte, investigació per la millora del producte segons les noves tecnologies del mercat i la diversitat d’usos ja que no només es usat per alimentar el carregador del mòbil sinó també per l’ús d’unes llums o bé uns intermitents, etc.

Per dur a terme les activitats clau es requereixen uns recursos clau els quals són la disposició d’unes certes instal·lacions per la producció, matèries primeres i un dissenyador web per la creació de la botiga online a més d’un programador de marketing per tal de donar a conèixer el producte.

Per poder desenvolupar les activitats, faré ús dels Partners (Win-Win) amb empreses encarregades de fer el producte a nivell industrial i els diferents proveïdors tan a nivell nacional com internacional (Catalunya – Espanya – Holanda).

Els costos els trobaríem en el traductor per tal de tenir la pàgina web en diversos idiomes, el magatzem per tal de poder emmagatzemar els productes que encara no s’han venut, les diverses empreses encarregades de la distribució del producte, el dissenyador web per la pàgina web online, la publicitat del producte i serveis bàsics (llum, aigua, gas...).


Els beneficis vindrien donats per la publicitat que hi poguéssim trobar en el producte i per la venda del producte als clients/usuaris. 



1 comentari:

  1. NO queda clar, en el Canvas què acabem fent, en quant a la proposta de valor.

    ResponElimina