divendres, 8 de novembre del 2013

Canvas TotPàdel

Canvas TotPàdel


ANALITZAN EL CANVAS


Propostes de Valor: L'empresa disposarà d'un cos de monitors per tal que els usuaris puguin aprenedre a jugar a l'esport sense haver d'estar donat d'alta a un club ni tenir uns horaris estrictes. Millor preu de pista a causa de jugar aquelles hores on els clubs no omplen per ells sóls i els suposa un ingrès superior al que teníen. Comoditat ja que només s'hauran de preocupar d'anar a l'hora pactada amb nosaltres. Clínics i spàrrings per aquells que vulguin millorar en poc temps a l'hora que divertint-se amb altres jugadors.


Relació Clients: L'empresa buscarà la fidelització del client ja que així es transmitaràn el valors de confiança i professionalitat de l'empresa a l'hora que els clients estaran satisfets amb l'autoservei que oferim. La innovació del concepte pot tirar enrere els nous usuaris ja que poden desconfiar de la credibilitat de l'empresa. És per aquest motiu que TotPàdel ha d'actuar amb la màxima transparència i professionalitat possible. 


Canals: L'eina principal serà la pàgina web on es durà tot el negoci. A partir d'aquí s'accedirà a les xarxes social ja que aquestes són les que ens poden donar més clients gràcies a la quantiat d'usuaris que disposen. Les dos més utilitzades seran facebook, ja que és la que té més usuaris i ens ofereix clients potencials, i twitter ja que augmentar el nombre de seguidors és molt fàcil. Després també es creara un canal de youtube per ensenyar els nostres serveis. Els clubs amb els que tinguem partner seran importants ja que si volen optimitzar l'ús de les seves pistes nosaltres som els més adequats. Per acabar el boca-orella que serà vital ja que és el que més pot influenciar el client a causa de la confiança que tenim amb l'interlocutor. 


Target: El target es divideix entre usuaris i clients. En usuaris trobem jugadors de pàdel amb poder adquisitiu mig amb  una edat entre 25-50 anys tant homes i dones i que tinguin un nivell tant alt com baix. Serà important que tingui un ordinador. En quan als clients trobem els clubs de pàdel/tennis i aquells interessats en el producte i que vulguin optimitzar l'us de les seves pistes. També pot haver clients que s'interessin en el producte no per ells sinó per uns tercers, el cas d'un regal, és per aquest motiu que la pàgina web haurà de ser el més intuitiva possible. 


Activitats Claus:  Les activitats claus de l'empresa són la venta online de productes i els serveis. Entre els serveis destaquen els de monitors i els de organitació de partits ja que són els més nous en el sector. Les ventatges dels monitors online fant molt interessant l'idea del negoci. La necessitat d'estar donat d'alta a un club per rebre classes dispara el cost als usuaris que tant sols volen jugar i es conformarien en rebre classes i prou. Pagar per el que utilitzen, és a dir, la pista i el monitor. Aixó és el que pretnem oferir amb els nostres serveis. 


Recursos Claus: Per tal de dur a terme tant la venta com els serveis és imprescindible una pàgina web. A aprtir d'aquí pistes per jugar i monitors ja que sense aquests és impossible dur a terme els serveis . En el cas de la bortiga també és necessari el material que es posarà a la venta. El programador de la pàgina web s'incorporara a partners ja que volem que sigui un soci de manera que s'impliqui en el projecte i no cobri per els seus serveis. 


Partners: Els partners més importants de l'emresa seran els clubs de tennis/pàdel i un programador soci (per el motiu esmentat en l'apartat de recursos claus). Sense aquests dos el negoci seria inviable ja que no hi haurien ni pistes ni pàgina web en constant actualització a preu mínim. Després algún fabricant que cedeixi i promocioni material als monitors i la federació catalana de pàdel per obtenir reconeixement i creditació. 


Costos: Les despeses més importants seran l'ús de pistes i els sous. Els sous seran tant els dels socis com els dels monitors. En quan a la promoció s'haurà de pagar una quota a Facebook a causa del mercat que ofereix i el dissenyador de la web perque sigui el més atractiva possible.(La part que ve a continuació no està en el canvas) També s'ha de tenir en compte l'existència d'un magatzem/oficina per tal de guardar tant el material que es vendrà com el material dels nostres monitors i el lloc on els socis durem a terme la part de gestió i control de l'empresa. Dintre d'aquest costos derivaran els de subministraments(aigua, llum, gas,...) i el de lloguer. 


Ingressos: La major part dels ingressos provenen de la subscripció dels usuaris i el premium. Els costos dels sous dels treballadors de l'empresa i les pistes fan necessaries quotes per tal de mantenir un servei de qualiat i fiable. A part hi ha la publicitat i la venta de productes  que augmentaran amb el nombre d'usuaris tot i que aquesta serà més irregualr. La subscripció és l'eina clau per fidelitzar el client i donar credibilitat a l'emresa.( La subscripció dependra del que vulgui fer l'usuari durant el mes i serà variable)

 

Toni Balcells 





2 comentaris:

  1. Amb el cos de monitors, se't pot transformar en un negoci no escalable, en funció de com ho plantegis. No ho veig clar.

    ResponElimina