dilluns, 28 de gener del 2013

Pla d'operacions TechPrize


Compres

Per posar en marxa una pàgina web és necessàri, registrar el domini escollit pel portal. El nostre domini és del tipus TLD, dominis d’alt nivell, el nostres és .com, els costos del domini són de 14.95 € al mes en una permanència de 10 anys amb Domiteca.  Ens assegurarem que el domini no estigui ja registra’t. Els costos d'allotjament de la web és de 97.05 € al mes en els servidors Windows , 67.5 en els servidors Linux i 83.3 € el els servidors Apple.
Necessitaren un contracte de prestació de serveis necessàris per el disseny de la web, els cost és de 875 euros a internacionalweb, es demanarà un pressupost anual d'assistència virtual i de seguretat.. És necessàri en el mateix contracte una clàusula de propietat intel·lectual, en la que s’estableixin que els drets d’autor corresponen a la persona o entitat que solicita el servei.
Negociarem contractes de publicitat amb pàgines web de jocs RPG (Role Playing Game) als quals demanarem pressupostos. Aquestes pàgines els usuaris poden adquirir facilitats en el joc mitjançant la compra de crèdits virtuals, nosaltres negociariem amb els responsables d’aquestes pàgines per oferir la possibilitat a aquests de guanyar aquests crèdits utilitzant la nostre pàgina web.
S’adequarà la pàgina web a la normativa vigent de protecció de documents. Registrarem la marca al registre de patents i comprarem un programa utilitzat en la protecció informàtica.
Seleccionarem els nostres proveïdors
Al magatzem tindrem productes tecnològics provinents dels nostres proveïdors. Aquests productes seran comprats a empreses que es dediquin exclusivament a la producció dels productes electrònics. Les empreses que ens aprovisionaran seran, per exemple, Apple, Samsung, Nokia, Blackberry, Sony, LG i Windows. Les existències del nostre magtzem seran de varis tipus. Un d’aquests tipus seran dispositius mòbils, els quals provindran d’Apple, Samsung, Nokia i Blackberry, mentre que Sony i LG ens aprovisionaran de televisions plasma. Alhora, de Sony obtindrem video-consoles com la Playstation 3 o la PSVita. Finalment, els ordinadors personals els comprarem a tant a Windows com a Apple.  

Localització

El nostre negoci s’ubicarà a Internet. Serà necessàri registrar un domini per tal de localitzar el nostre negoci a la xarxa i aquest, en un principi, serà .com ja que és el més popular.
Al ’ubicar el nostre model de negoci en una plataforma web no estem llogant una localització per al negoci sinó que es convertiria en una propietat virtual.
A part de l’accés principal al web, Tech Prize estarà repartit per diferents xarxes socials per tal de donar-nos a conèixer. Aquestes xarxes socials poden ser, principalment, Facebook, Twitter, Tuenti i LinkedIn, per tal d’intercanviar informació, idees i oportunitats amb els usuaris i donar a conèixer Tech Prize per tal d’expandir-nos.

Capacitat

El nostre negoci ofereix serveis relacionats en la publicitat, donar a conèixer productes al major nombre de persones possibles. Per tant, la nostre capacitat de negoci és la capacitat que tenim per anunciar productes a un nombre de persones extremadament gran. En els nostres clients se’ls hi dóna la possibilitat d’adaptar qualsevol tipus d’anunci, ja siguin jocs, imatges o videos. Aquesta capacitat per aconseguir donar a conèixer productes, és degut a la estratègia que s’utilitza per captar un gran nombre de visitants.

Gestió

Els nostres stocks estaran compostos només per existències comercials (tots els dispositius tecnològics). El tipus de stocks característic del nostre negoci per la seva funció és el stock de cicle, és aquella que serveix per atendre la demanda normal dels clients, en el nostre cas el número de visitants que guanyen un premi. Es compraran els productes calculant els premis que obtindran els clients a finals de trimestre, així s’evitaran despeses de stock .  La demanda serà menor que una empresa comercial, tenint en compte això, es farà un càlcul per saber cada quan comprarem els productes tecnològics als proveïdors i la quantitat que demanarem.

Planificació

Finalment, per posar en marxa el negoci a més de la creació de la pàgina web, anunciar-nos i comprar els productes als proveïdors caldrà assegurar-nos que a la web hi hauran futures visites. És necessàri la creació d’un valor que persuadeixi els internautas, es començarà oferint premis de baix cost per donar confiança de pàgina segura, en poc temps, premis de pocs punts.
Cada trimestre es regalaran premis a aquells que tinguin els punts suficients, els productes mes cars valdran més punts. I de nou cada usuari començarà amb zero punts.
S’aniran publican a la web casos de usuaris que hagin guanyat premis. Els usuaris podran comunicar-se entre ells mitjançant un chat dintre de la pàgina.

Es farà un control del procés, hi haurà una sèrie d’indicadors, també anomenats KPI’s (Key Performance Indicators), que mesuren el nivell de l'acompliment d'un procés, enfocant-se en el com i indicant el rendiment dels processos, de manera que es pugui assolir l'objectiu fixat.
Ens expandirem en tot lo relacionat amb els sortejos procurant que influeixi en el creixement del nombre de visites de la pàgina web.

Qualitat

La qualitat ve donada per la fiabilitat de la nostre pàgina. El disseny de la web juga un paper important. Està dotada d’un disseny atractiu simple que dóna fiabilitat a la pàgina i anima a participar en les activitats que ofereix la pàgina. La facilitat per a obtenir premis animarà a participar en la web i els futurs casos de gent premiada ajudarà a la web a guanyar-se la confiança dels internautas. Sabem que els internautas fan valoracions d’aquestes pàgines i com testimonis de premiats atrauran a la gent.

1 comentari:

  1. Costa de veure el model de negoci. Cal penjar els posts de manera correcta: justificats a la dreta, ortografia, ...l'aspecte visual és fonamental en un bloc.

    ResponElimina