divendres, 8 de novembre del 2013

Canvas DoBusiness




ACTIVITATS CLAU

El més important serà la pàgina web i la app, de manera que haurem de focalitzar-hi la nostra atenció i aconseguir crear tràfic. També és clau implementar un sistema de logística molt efectiu mitjançant un servei de transport molt ràpid i senzill. 



RECURSOS CLAU


Haurem de crear tràfic, per tant, hem de tenir en compte el manteniment de la d'aquestes dues eines contractant informàtic/s que poseeixi/n coneixements sobre el màrketing digital per anar actualizant la pàgina en funció del comportament del consumidor i captant-ne de nous. Per poder dur a terme el bon sistema de logística, haurem recórrer a empreses de transport i distribució per dur a terme les nostres operacions.



COSTOS


Els nostres costos s'incrementaràn, com sol ser, a les parts més importants de la nostra empresa, els serveis informàtics i el transport (logística). Però també haurem de destinar bona part dels nostres ingressos a comprar els productes nous que seràn revenuts a tercers.
Una avantatge important es que nosaltres no tindrem cap tipus d'Immobilitzat material ni local, i no haurem d'assumir alts costos com els hi passa a altres empreses.



TARGET


  • Clients: Empreses compra-venda, empreses de compra o venda.
  • Usuaris: Persones entre 18-70 anys, que tinguit ordinador i utilizin internet, però no només això, també han de tenir confiança en els seistemes de compra online i tenir la intenció de vendre un producte o comprar-lo mitjançant la xarxa informàtica.

RELACIONS AMB ELS CLIENTS


La nostra empresa valorarà molt una atenció al client (24h, 365 dies a l'any) excel·lent, pròpia dels productes de qualitat, que farà que el nostre client pugui sentir-se en un ambient acollidor quan es dirigeixi a nosaltres i a la inversa. El servei post-venda també és molt important ja que no acceptarem cap incomformitat envers a l'estat qualitatiu dels nostres productes i tindrem obert tant un sistema de devolucions com un servei d'atenció a qualsevol dubte existent sobre el funcionament dels nostres productes nous.



CANALS

El nostre sistema de comunicació amb els clients i els usuaris es durà a terme mitjançant la nostra pròpia pàgina web, xarxes socials, empreses distribuïdores o fins i tot el clàssic sistema boca-orella.


INGRESSOS


La nosra principal font d'ingressos vindrà dels diners aportats per les empreses de compra-venda que vulguins promocionar els seus productes a la nostra pàgina i incrementar els seus beneficis, però tambe obtindriem rendiment dels productes nous que els usuaris ens vulguessin comprar directament a nosaltres. Gràcies a la nostra pàgina web i a la nostra app, els ingressos seràn recurrents i no haurem d'estar pendents explícitament a cada operació comercial.




PROPOSTA DE VALOR


Les nostra proposta de valor que ens ajudi a posicionar-nos per sobre dels altres competidors resultarà de la combinació dels següents elements:


  • Disponibilitat: Tots els productes que vagin sortint nous al mercat, hauràn d'estar presents a la nostra pàgina per tal d'aconseguir una fidelització per tal dels clients i usuaris, ja que donaràn per fet que tot el que puguin imaginar, estarà disponible gracies a nosaltres.
  • Qualitat/Fiabilitat: Molt important generar un sentiment de satisfacció en la compra realitzada per part dels clients quan vegin que el seu producte esta en òptimes condicions, ja que obtindrem prestada la seva confiança i ells tindran la nostra garantia de qualitat.
  • Facilitat, Navegabilitat i Estètica: La nostra intenció és aconseguir que l'usuari se senti còmode mentre navega per la nostra pagina web o la app, però alhora sàpiga perfectament on trobar allò que busca i no necessiti buscar-ho amb deteniment.
  • Rapidesa: El consumidor vol el producte encarregat l'abans possible i no vol perdre temps, per tant, nosaltres aconseguirem que el temps des de que obre la nostra pàgina/app fins que la comanda estigui encarregada, passi el menor temps possible.

1 comentari: