dissabte, 9 de novembre del 2013

CANVAS




La proposta de valor del meu producte és un model de pintaungles que té un envàs més fàcil d'utilitzar, també els colors poden ser personalitzats i tindran un baix cost respecte la resta de marques semblants.
La relació amb els clients des de l'empresa és automàtica ja podran adquirir el producte de manera online. També tindran una asistència personal dins la botiga física, en general les relacions es basaran en la confiança que depositin en nosaltres.
Els canals per donar a coneixer el producte són: via online de la pàginal oficial de l'empresa, també es publicitarà en les xarxes socials (facebook, twitter, tuenti, etc), el cartells publicitaris i la instal·lació de botigues físiques i la venta per Amazon incrementaran les ventes.
El segment de mercat o target són: les dones entre 14-55 anys que els agradi el maquillatge innovador, que siguin persones elegants i un factor important és que aquests usuaris visquin en ciutats.
Els principals clients del meu producte són: estètiques, drogeries, spa i algunes perruqueries.

Per duur a temer aquest projecte he de tenir en compte els recursos clau: un programador de pàgines web, un dissenyador de pàgines web i un proveïdor d'esmalts. Aleshores aquests recursos serveixen per fer agunes de les activitats clau que són: la botiga online, el packaging, el disseny innovador de l'envàs, la botiga física i la personalització de colors. Dins el meu projecte hi ha un partner amb el proveïdor dels envasos.
L'estructura de costos incluiria el programador i el dissenyador web, la publicitat en les xarxes socials i en cartells publicitaris, l'empresa de packaging i els dependents de les botigues físiques. Els ingresos al meu projecte vindrien de la venta de pintaungles als usuaris i a les botigues i estètiques.

2 comentaris:

  1. Cal fer millor les entrades, i això vol dir, dedicar-hi més temps. Fixa't que tots han detallat cada apartat del Canvas.

    ResponElimina
  2. Com seràs més econòmic que els altres?

    ResponElimina