La
proposta de valor del meu producte és un model de pintaungles
que té un envàs més fàcil d'utilitzar, també els colors poden
ser personalitzats i tindran un baix cost respecte la resta de
marques semblants.
La
relació amb els clients des de l'empresa és automàtica ja podran
adquirir el producte de manera online. També tindran una asistència
personal dins la botiga física, en general les relacions es basaran
en la confiança que depositin en nosaltres.
Els
canals per donar a coneixer el producte són: via online de la
pàginal oficial de l'empresa, també es publicitarà en les xarxes
socials (facebook, twitter, tuenti, etc), el cartells publicitaris i
la instal·lació de botigues físiques i la venta per Amazon
incrementaran les ventes.
El
segment de mercat o target són: les dones entre 14-55 anys que els
agradi el maquillatge innovador, que siguin persones elegants i un
factor important és que aquests usuaris visquin en ciutats.
Els
principals clients del meu producte són: estètiques, drogeries, spa
i algunes perruqueries.
Per
duur a temer aquest projecte he de tenir en compte els recursos
clau: un programador de pàgines web, un dissenyador de pàgines web
i un proveïdor d'esmalts. Aleshores aquests recursos serveixen per
fer agunes de les activitats clau que són: la botiga online, el
packaging, el disseny innovador de l'envàs, la botiga física i la
personalització de colors. Dins el meu projecte hi ha un partner amb
el proveïdor dels envasos.
L'estructura
de costos incluiria el programador i el dissenyador web, la
publicitat en les xarxes socials i en cartells publicitaris,
l'empresa de packaging i els dependents de les botigues físiques.
Els ingresos al meu projecte vindrien de la venta de pintaungles als
usuaris i a les botigues i estètiques.
Cal fer millor les entrades, i això vol dir, dedicar-hi més temps. Fixa't que tots han detallat cada apartat del Canvas.
ResponEliminaCom seràs més econòmic que els altres?
ResponElimina