dijous, 7 de novembre del 2013

Building canvas: WomenSurvival







Començant de dreta a esquerra, trobem:
  • Partners: Hi trobem relacions amb les empreses que ajuden en temes socials (RSE o RSC), consultoris de psicòlegs, centres mèdics i fundacions amb intencions semblants o iguals que AnaBella.
  • Key Activities: Hi ha events, activitats d'ajuda psicològica per resoldre problemes individuals o comuns gràcies a un disseny web senzill i accesible, tot sent gratüit.
  • Key Resources: Tant recursos humans i intelectuals amb psicòlegs col·laboradors amb una pàgina on-line (xarxa social).
  • Proposta de valor: Proporcionem accesibilitat, seguratat, comunicació amb la nostra xarxa social destinada a relacionar problemes.
  • Relacions: Participem amb els usuaris creant relacions personals en una comunitat amb un servei personaltzat anònimament i amb una total confiança amb les dades i experiències de l'usuari.
  • Canals: Tant boca-orella, Facebook, Twitter, YouTube i la nostra web (womensurvival.com).
  • Target: El nostre objectiu del mercat són les dones amb accès a internet, fundacions (amb intencions semblants a la nostra), i presons de dones que mantinguin dones amb problemes de violència al gènere femení.
  • Estructura de costos: Invertirem amb el cost del disseny i creació de la pàgina web i el seu manteniment, en publicitat i en persones que hi col·laborin en el projecte de forma directa.
  • Ingressos: Obtindrem beneficis de la publicitat, de les donacions i els events que aportin un preu d'entrada o en un servei d'ajuda.




1 comentari:

  1. No explique el Canvas, només poseu el que ja està en els postits. No es tractava d'això.

    ResponElimina