dijous, 13 de novembre del 2014

Solar Tent, Canvas


SOLAR TENT: CANVAS

El nostre producte ofereix la possibilitat de que amb una carpa puguem produir energia elèctrica per a qualsevol ús, aconseguim aquests objectiu a partir de plaques solars flexibles, aquestes plaques tenen el benefici de que podem doblegar-les i poden seguir carregant energia solar.

Per acabar de concretar el nostre projecte hem hagut de fer un Canvas, el Mètode Canvas consisteix en posar sobre un full nou elements essencials de les empreses i anar provant aquests elements fins a trobar un model sostenible en valor per crear un negoci exitós.

Associacions clau: la xarxa de proveïdors i socis que contribueixen al funcionament d’un model de negoci.


-Empresa que fabrica els panells solars
-Fabricant per produir les carpes
-Empresa amb tècnics per el manteniment a domicili
-Associació amb una empresa de transport

Activitats clau: les accions mes importants que ha de fer una empresa perquè el seu model de negoci funcioni.


-Dissenyar la carpa
-Produir la carpa
-Dissenyar tot el circuit elèctric 
-Unir la carpa amb les plaques 
-Manteniment
-Instal·lació

Recursos clau: els actius mes importants perquè un model de negoci funcioni.

-Tècnics
-Ajuda a la hora de fer la investigació
-Persones pel manteniment
-Dissenyadors

Proposta de valor: el conjunt de productes i serveis que creen valor per un segment del marcat específic.


-Independència amb la comunitat
-Manteniment 
-Integració arquitectònica 
-Comoditat 
-Instal·lació 
-Tecnologia 

Relacions amb el client: els diferents tipus de relacions que estableix una empresa amb uns determinats segments del mercat.

-Servei d'atenció al client
-Assistència personal

Segments de mercat: els diferents grups de persones o d’entitats a les que els dirigeix una empresa.

-Ecologistes
-Gent entre 20 i 40 anys
-Gent que vulgui reduir la factura de llum
-Gent urbana
-Gent que busca una recompensa 


Estructura de costos: tots els costos que implica la posada en marxa d’un model de negoci.

-Creació de pàgina   web
-Materials per la carpa
-Compra de panells solars
-Transport a domicili
-Salari dels tècnics

Fonts d’ingressos: el flux de diners que genera una empresa, en els diferents segments de mercat (per calcular els beneficis es necessari restar les despeses als ingressos)

-Venta del producte en si, les carpes.
-Entrega a domicili (taxa suplementaria).

Canals: la manera de que una empresa es comunica amb els diferents segments de mercat per arribar a ells i proporcionar lis una proposta de valors: els punts fors que te la nostre empresa.

-Entrega a domicili
-Publicitat a mitjans com Tv / i en xarxes socials (facebook, twitter,...)
-Pagina web pròpia. / compra per internet.
-Manteniment a domicili.





















Sergi Coma, Sergi Rodríguez, Roger Serra i Oriol Soler 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada