dilluns, 3 de novembre del 2014

Fresh Car - Empathy Map

El dia 27 de novembre vam fer el Empathy Map de Fresh Car. El Empathy map es una eina desarrollada per la empresa XPLANE, que ens ajuda a conèixer i apliar la informació demogràfica amb un coneixement profund del entorn, comportament, inquietuds i las aspiracions dels clients.

Em tingut que determinat el Target: El nostre personatge és en Pere, té 40 anys i té treball fixe i cotxe, on vol  buscar comoditat.

Al voltant d'en Pere hi ha:

1-Think and feel
2-See
3-Say and Do
4-Hear

També em afegit els esforços i els resultats.

1. En pere pensa i sent que a l'estiu en el seu cotxe fa molta calor, sobretot quan el deixa aparcat, i necessita d'alguna forma poder ventilar el cotxe mentres ell no hi està.

2. Tambè veu que hi han altres cotxes que ja tenen algun sisteme (molt car) que mentres el cotxe està apagat pot anar ventilant el cotxe.

3. En pere els hi diu que no es queixin tant però ell realment sent el mateix que els seus fills.

4. Ell ha escoltat que els seus fills li diuen al entrar al cotxe que fa massa calor i que abans d'entrar el deixi ventilar amb la porta oberta un rato.


ESFORÇOS: Confiar en el nou sistema que implantarà Fresh Car i pagar per ell.


RESULTATS: Tindre el cotxe fresc al tornar al pàrquing i no sentir els fills queixant-se per la calor tot el rato.


Els esforços  que s'hauran de fer serà tracta bé la roba dels demés, confiar en l'empresa ja que és poc coneguda i també en la persona que li deixés la roba.

Els resultats seran poder aconseguir intercanviar roba sense cap mena de gastos i que estiguin en bon estat, així podrem aconseguir models de vestir diferents.



1 comentari: