L’empathy map es un eina desenvolupada per XPLANE que ens
ajuda a entendre millor al nostre client a traves de un coneixement mes profund
d’ell mateix, del seu entorn i de les seves pròpies necessitats.
El nostre target és tot turista que viatgi per visitar
museus, llocs rellevants, monuments, institucions etc. Però en concret en gent
jove d’entre 20-35 anys ja que es una manera de viatjar mol activa i la gent
gran i les famílies potser no s’adaptarien del tot be. En aquest cas ens centrem amb la Marta, una
noia de 27 anys que viu a Madrid i ve a Barcelona de turisme.
Què pensa i què sent?
Que el preu dels hotels son mol elevats i que necessita vacances
ja per poder visitar totes les capitals europees.
Què veu?
La marta veu que viatjar low-cost s’està posant de moda.
Què diu i què fa?
Diu que viatjar low-cost actualment es una opció mol present
per els turistes i que te que retallar gestos per tal de poder viatjar mes sinó
es low-cost.
Què escolta?
Que no te sentit viatjar d’hotel per fer de turista ja que
el preu surt mol elevat i que quin preu li suposaria viatjar a 3 capitals europees.
Esforços:
·
Canviar la manera de viatjar.
·
Fer un estudi específic de la ciutat.
·
Donar nos a conèixer en l’àmbit cultural i no
com un simple hotel.
Resultats:
·
Viatges low-cost a les principals capitals.
·
Modernització del turisme.
![]() |
Añadir leyenda |
Cal encaixar la foto dins del post.
ResponElimina