dijous, 13 de novembre del 2014

Canvas Don't W8

El nostre projecte ofereix una solució a les interminables cues d'espera que és fan a les sales d'urgències dels diversos hospitals.
El nostre projecte ofereix un servei que mitjançant una App puguis saber els hospitals més propers, i les seves corresponents cues d'espera.

Per a generar el model de negoci hem utilitzat un mètode anomenat Canvas, que consisteix en distribuir diferents apartats (Partners, activitats clau, recursos clau, proposta de valor, relacions amb clients, canals, esgments de mercat, costos i ingressos) en un gràfic.

Proposta de Valor
Per tal de que el nostre projecte és diferenciï dels altres hem creat una proposta de valor innovadora.
Per solucionar el problema de les cues interminables a les sales d'urgències, la nostra proposta de valor es basa en una App de disseny innovador i de fàcil utilització la qual permet saber els temps d'espera dels diversos hospitals i per tant reduir-los.
La nostra App seria gratuïta, còmode d'utilitzar, incorporaria un GPS per saber on es troben els diferents hospitals i com arribar-hi.
Permetria estalviar temps als usuaris i oferirien una bona logística.

Segments de Mercat
Un dels apartats més importants és focalitzar els nostres usuaris i clients.
Usuaris:
Els nostres usuaris serien totes aquelles persones han d'anar a urgències per una raó o una altre, no volen perdre el temps a la sala d'espera i que tenen smarthpone.
Els nostres usuaris poden ser molt diversos, des de joves de 18 a 30 anys ja que tenen vehicle propi per poder moure's d'un hospital a un altre amb rapidesa i per adults de 30 a 50 anys. 
Clients:
Els nostres clients són els hospitals i les mútues ja que podrien pagar perquè la seva base de dades entres en la nostra App i per tant oferir als seus propis clients un valor afegit.

Canals
Usuaris: Plataformes d'aplicaccións dels sitemes operatius com:
Apple: (Apple store) 
Android: Play Store
Clients: Canal directe amb els hospitals i les mutues on es negociaria l'obtenció de les bases de dades disponibles a temps real.

Relacions amb els clients
La relació que nosaltres mantindrem amb els nostres clients seria de comoditat d'utilització, estabilitat, el nostre sistema no cau fàcilment i seguretat contra els hackers que pugessin entrar en la nostra App.

Fonts d'ingressos
Sense fonts d'ingressos no hi ha negoci. 
Les nostres principals fons d'ingressos series anuncis publicitaris, negocis amb els hospitals i les mútues que ens pagarien una quota mensual per la nostra App.
I el usuari que vulgui podria pagar una quota premium per la nostra App.

Recursos clau


Per dur a terme les activitats clau es necessiten uns recursos específics clau. Aquest recursos clau són un programador per poder programar l'App, un smartphone per poder descarregar-te l'App, internet per descarregar-te i utilitzar l'App i un dissenyador que ens creï i ens faci el disseny innovador de l'app.
Associacions clau

Per tal que el projecte es converteixi en una realitat es requereix una serie associacions clau.
Les principals associacions són els hospitals, les mútues i els centres privats que són els que ens proporcionarien les dades per saber la quantitat de gent que hi ha a la sala d'espera.
Una altre associació clau es els tècnics d'informació per poder crear la base de dades, i com que al principi no tindrem gaire pressupost, ens interessaria que sigues soci.

Activitats Clau: Totes vinculades amb l'aplicació
Disseny: Ha de tenir una interfície clara i entenedora per a tots els públics, ja que ha de ser ràpida i fàcil d'utilitzar.
Manteniment: És important que la aplicació estigui actualitzada el més ràpid possible, ja que no podem arriscar-nos a fallar, ja que perdria fiabilitat.
Base de dades: Important vinculació amb clients (hospitals, mutues...) per obtenir les dades correctes i exactes en quant al temps de espera.
Crear tràfic: Com a tot servei, no serveix de res si cap persona el coneix, per tant s'ha de donar a conèixer per a tenir un gran tràfic d'ús.

Estructura de costos: Com a tota empresa, necessita un que altre ingrès per poder seguir funcionant.
Benefici propi
Entrar i mantenir-se en l'App store
Entrar a Android Market

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada