dimecres, 4 de novembre del 2015

CANVAS

Costumers segments:
És molt important que tots els consumidors, en aquest cas els usuaris tinguin un smartphone.
-Clients: universitats
-Usuaris: alumnes de les universitats

Proposta de valor (corba de valor)(com ho fem?)
Nosaltres ens especialitzem en oferir el nostre servei a les universitats que ho necessiten, ens diferenciem de la resta de apps similars en el segment de la població específic en el que basem i oferim els nostres serveis

Canals de distribució (com fem per arribar al distribuir client i usuari)
Hem creat una app que es pot descarregar per a qualsevol plataforma movil, IOS, android, xiaiomi... La app nomès la tindran els nostres usuaris, els alumnes de les universitats.

Cost structure:
Per tal de llençar la app al mercat, ja sigui android o IOS, té un cost, no és una gran quantitat però és una despesa. També hem de pensar que  no som una gran empresa i no tenim masses coneixements d'informàtica per desarrollar la app, per tant haurem de contractar un tacnic professional.
A més a més, ens agradaría fer anuncis per internet, ja que són més barats que per la televisió, i així donar a conèixer el nostre producte.

Activities:
Primer de tot haurem de fer el disseny de la app, per tal de que sigui atractiva a la vista, volem fer un model claret i fàcil i intuitiu de fer servir.
També haurem de fer periòdicament serà mantenir la app, ja que com tot té una possibilitat de espatllar-se, o que els servidors no funcionin bé. Per això volem fer cada x temps una revisió a tota la app.
Per tant necessitarem recursos humans, pagant per temps utilitzat.

Value proposition:
Ens agradaría poder fer una reducció de costos, i així poder tenir més beneficis, tant de temps com de diners. Amb transport públic està clar que és més lent i més complicat arribar als llocs, ja sigui a barcelona que has de agafar tren i metro, o ja sigui vic que has de agafar tren i autobus... Ademés, sempre és millor per el medi ambient anar el màxim de persones en un cotxe. I finalment és crea una comuntitat de "sharing" entre els consumidors.

Chanels:
En aquest apartat és podría dir que ens donarem a coneixer via diferents mitjans, el més important les xarxes socials. Ja sigui facebook, ja sigui twitter, ja sigui instagram o el que sigui, necessitarem expandir-nos i arribar a les boques de la gent, la millor forma és vía xarxes socials. Un cop donada la informacío la gent que li interessi anirà redireccionada a la nostra pàgina web, on podràn llegir completament del que es tracta.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada