dimecres, 4 de novembre del 2015

MOBILITY: CANVAS

"Mobility" és un projecte que tracta de donar un transport fiable, econòmic.. tant als pares com als diferents clubs esportius que necessitin portar els seus fills o jugadors als diferents camps. Som una empresa de contacte entre els clubs esportius i les empreses privades de bus.

Per a acabar de concretar el nostre projecte, em fet un canvas que ens a serveix per a explicar el nostre projecte d'una manera més concreta i més visual. El canvas ens a servirà per a explicar el nostre model de negoci.

En el canvas em establert els diferents apartats:  key partners, key activities, key resources, value preposition, customers relationships, customers segments ( dividits en users i costumers), channels, cost structure i revenue stream.

En l'apartat de key partners, em decidit que la nostre empresa no necessita de cap soci ja que qualsevol persona que ens doni capital ja formarà part de la nostre empresa. Per això, no hi ha cap key partner.

Quan a key activities, diferenciem tres tipus d'activitats. La primera és la recerca de clubs, després hi haurà una recerca de empreses privades i per últim generar tràfic per a que les persones coneixin la nostre web. Per a portar a terme aquestes activitats clau, necessitarem dels key resources.  Necessitarem un bon "speaker" que ens a serveixi per a arribar a tots els clubs i a totes les empreses de la forma més clara i precisa possible. Després necessitarem de la publicitat de la nostre web per a generar el tràfic i per últim, la línea mòbil per a arribar als diferents clubs i a les empreses. Per a tot això, necessitarem del personal de la nostre empresa per a portar a terme aquestes tasques claus.


En l'apartat de value preposition, em intentat que el nostre projecte es diferencií dels altres. Per això, amb el nostre projecte, intentarem solucionar temes relacionats amb la dificultat econòmica dels pares,  que hi hagi un impacte mediambiental degut a que en definitiva és un transport públic. També em volgut solucionar la mancança de clientela que hi ha en el servei públic i en empreses privades de autobusos o altres temes relacionats amb la cohesió de grup o la marginació social de nens.

Quan a customers relationships,  mantindrem una comunicació constant, hi haurà descomptes de fidelitat per a que els nostres clients es sentin còmodos i hi haurà una estabilitat entre la nostre empresa i els diferents costumers.

En l'apartat de channels, intentarem fer arribar el nostre projecte a través de les diferents xarxes socials, a través de la plataforma web que haurem creat prèviament i també farem xerrades a clubs per a dipositar la nostre confiança.

En l'apartat de customers segments, em diferenciat entre users i costumers. En l'apartat de "users", s'hi troben els nens i jugadors dels diferents clubs, els pares i mares d'aquests i els diferents staffs tècnics que acompanyen a l'equip. En l'apartat de "customers", diferenciem entre els pares i mares  i el club esportiu. Aquests dos últims són els que realment pagaran el nostre servei.

En l'apartat de cost structure, gastarem diners en la publicitat de la nostre web i en el seu manteniment per a què els nostres clients es sentin satisfets. també tindrem gasts en els sous dels empleats.
 Quan a revenue stream, ens beneficiarem d' una comissió  per cada servei que ens contractin. També ingrassarem a través dels patrocinadors i de la publicitat que tindrem a la nostre web. També donarem un premium service. D'aquesta manera ingrassarem diners per a poder  gastar en els diferents costs.   

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada