dijous, 20 de febrer del 2014

Xarxes socials RUD

En relació al posicionament a Internet, la millor opció és mitjançant una bona estratègia, ja que, en un principi, no disposo de molt de capital per fer inversions fortes en publicitat. A més, és més segur i més estable, per tan, segurament, a la llarga dóna millors resultats. Hem decideixo per l’estratègia SEO, per la qual cosa, hauré de contractar un expert per tal que estigi pendent de les “necessitats” que imposa Google. 

El meu producte requereix una bona publicitat i, per fer-ho, hem decideixo per una pàgina web. La pàgina web permetria tan la publicitat desitjada com la venda online del producte. A més, la publicitat hem permetria mantenir-me en una certa posició dins de la xarxa. 

Pel que fa a l’objectiu, l’objectiu del projecte és quantitatiu, ja que el que és interessant és que comprin ja que no és, per exemple, un servei, sinó que és un producte que el compres i no reiteres en la compra a no ser que es trenqui. En la primera fase (1 any) l’objectiu del negoci seria la venda de 750 unitats. L’any següent, la quantitat de productes augmentaria i, així, successivament. 

En referència al tipus de persones a qui em dirigueixo, han de ser persones de qualsevol edat, tot i que, hem centraré en persones entre els 50 i els 70 anys, aproximadament, ja que són les persones que utilitzen més la bicicleta ja que, en edats inferiors, o bé no la utilitzen (vehicle propi) o bé la solen utilitzar per la muntanya (el producte no està adaptat, de moment, per anar amb bicicleta per la muntanya. 

Com a canals, el principal seria la creació d’una pàgina web al Facebook, ja que dona moltíssima publicitat de manera ràpida i segura. Posteriorment, hem dirigiria cap a Twitter, on crearia un Hashtag per tal de oferir més publicitat al producte, també, d’una manera ràpida i assegurada. A més, crearia un compte a Foursquare, el qual també oferiria més publicitat i, possiblement, més clients. A més, amb l’aplicació podria arribar a ser “l’alcalde” de la ciutat, cosa que em publicitària molt més (badges). 

A més, tinc creat un compte a Buffer per tal de publicar actualització i missatges periòdicament a xarxes socials com Facebook, Twitter... per tal de donar a conèixer el producte. També podria fer un compte a Hootsuit per tal d’analitzar el tràfic dels medis socials, és a dir, les diferents actualitzacions que m’interessin a diverses xarxes socials (Facebook, Twitter, Instagram...). 

Pel que fa a la periodicitat; penjaria a la pàgina web informació sobre el producte i innovacions (càmera sense cables) sobre el producte, a més, de fotografies que podrien fer els nostres clients i que podrien penjar a la web i que ens etiquetessin, per tan, la pàgina sempre estaria actualitzada i sempre estaria generant nou contingut per tal de donar més publicitat al negoci. 

L’anàlisi; un cop assolida la primera fase, és a dir, un cop passat el primer any des que l’empresa ja ha realitzat les seves primeres vendes, analitzarem les accions realitzades, és a dir, el número total de vendes del productes, si ha assolit força èxit i si els clients estan satisfets de la seva compra. A més, caldria comprovar si les dades respecte els accidents de conduir en relació al nombre de clients obtinguts, ha millorat des que existeix el producte al mercat. Si tot ha estat assolit amb èxit, canviem l’objectiu i augmentem el nombre de vendes de producte per el proper any. En cas contrari, caldrà modificar l’estratègia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada