Gràcies
a la xarrada informativa de l’Alex Arujo sobre les xarxes socials hem pogut
aprofundir més el nostre projecte i millorar-lo.
Primer
de tot la nostra meta final és ser
un referent, sobretot amb les qualitats de eficàcia i fiabilitat, per el nostre
segment de marcat (15-25 anys) els quals aquests sàpiguen que amb nosaltres la experiència
d’una festa major pot ser millor. És més volem que quan els nostres usuaris
pensin en anar en una festa major que no tenen en prou feines informació la
primera cosa en que pensin per solucionar el problema siguem nosaltres, al
igual que si ja estan en una festa major i vulguin saber-ne més. Paral·lelament
volem transmetre la sensació als nostres clients que som professionals i que
amb nosaltres, al igual que amb els usuaris, millorarem la experiència de les
seves festes majors.
El
nostre objectiu és qualitatiu ja que
al ser una app, un servei, creiem que és molt més important amb el que la gent
ens associï, que és el que de veritat ens farà tirar endavant. Per què
nosaltres volem que el nostre usuari sigui una persona, escoltar les seves
opinions, i no un nombre o codi.
El nostre tipus de persones que encaixen en el nostre
perfil d’usuari són aquelles persones d’entre 15-25 anys de baix poder
adquisitiu els quals els agrada anar a festes majors dels pobles i ciutats
catalanes que disposen d’smartphone amb connexió a internet. I pel que fa els
nostres clients són aquells ajuntaments i botiguers econòmicament estables que
vulguin promocionar-se en la nostra app. En el cas dels botiguers perquè
d’aquesta manera les persones que vagin a una festa major gràcies a la nostre
app seran conscients de la seva existència. Així mateix, en el cas dels
ajuntaments, podran informar als usuaris dels esdeveniments del poble o ciutats
en concret.
Nosaltres com a canals,
farem servir sobretot les xarxes socials, ja que és el lloc on podem fer més
publicitat sense pagar res i a més és on entra més el nostre target. La
principal xarxa social que faríem servir seria el Facebook perquè és la
web que té més usuaris en tot el món i allà tothom veuria el que fem i quines
festes majors hi ha a continuació. La següent web i molt important és el
Twitter, ja que podríem dir les festes majors que hi ha, quins són els
programes, a gent ens podria fer preguntes del transport o coses semblants i
nosaltres ràpidament resoldríem els seu dubte. També tindríem una compte
instagram on penjaríem fotos de les festes majors que s’hagin celebrat. I
finalment tindríem una compte Youtube on penjaríem tots els vídeos de les festes
majors que s’han fet anteriorment. Per exemple a les Santes penjaríem vídeos de
la ruixada i dels 15 i així la gent veurà al que pot viure en la següent festa
major.
Per últim faríem
missatges publicitaris que es paguen a Facebook, Twitter,etc, que surten al mig
de la pagina principal i hagi la gent ho pot veure i entrar a la pagina i poder
gaudir de les festes majors i de la nostre App.
En el cas de la periodicitat,
el que faríem nosaltres és penjar cartells per la ciutat amb permís de
l’ajuntament i així tothom veies de que va la nostre App. Sobretot penjaríem
cartells just a les ciutats o pobles que hi ha festa major així tothom que anés
de festa major veuria la publicitat de l’App i seria perfecte, ja que és el
nostre target. En els ajuntament que ens contractessin doncs ells
s’encarregarien de penjar els cartells, ja que ells poden penjar els cartells
on volen i saben els millors llocs i on passa més gent.
Pel que fa l’anàlisi,
nosaltres miraríem el número de descàrregues que em tingut durant un any i
sobretot les vendes als ajuntaments i si estan satisfets de tot el que em fet
per ells i si han augment el nombre d’assistents a les festes majors. Si veiem
que al primer any em tingut bastantes descàrregues però em venut a pocs
ajuntaments la nostre App però cada ajuntament que em venut l’aplicació estan
satisfets doncs continuaríem amb la nostre estratègia i en mica en mica el
nombre de clients (ajuntaments) augmenten. Si al final de l’any els ajuntaments
no estan contents i no em tingut descàrregues doncs canviaríem completament
l’estratègia.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada