dijous, 20 de febrer del 2014

Fem Festa Major - Xarxes Socials

Gràcies a la xarrada informativa de l’Alex Arujo sobre les xarxes socials hem pogut aprofundir més el nostre projecte i millorar-lo.

Primer de tot la nostra meta final és ser un referent, sobretot amb les qualitats de eficàcia i fiabilitat, per el nostre segment de marcat (15-25 anys) els quals aquests sàpiguen que amb nosaltres la experiència d’una festa major pot ser millor. És més volem que quan els nostres usuaris pensin en anar en una festa major que no tenen en prou feines informació la primera cosa en que pensin per solucionar el problema siguem nosaltres, al igual que si ja estan en una festa major i vulguin saber-ne més. Paral·lelament volem transmetre la sensació als nostres clients que som professionals i que amb nosaltres, al igual que amb els usuaris, millorarem la experiència de les seves festes majors.

El nostre objectiu és qualitatiu ja que al ser una app, un servei, creiem que és molt més important amb el que la gent ens associï, que és el que de veritat ens farà tirar endavant. Per què nosaltres volem que el nostre usuari sigui una persona, escoltar les seves opinions, i no un nombre o codi.

El nostre tipus de persones que encaixen en el nostre perfil d’usuari són aquelles persones d’entre 15-25 anys de baix poder adquisitiu els quals els agrada anar a festes majors dels pobles i ciutats catalanes que disposen d’smartphone amb connexió a internet. I pel que fa els nostres clients són aquells ajuntaments i botiguers econòmicament estables que vulguin promocionar-se en la nostra app. En el cas dels botiguers perquè d’aquesta manera les persones que vagin a una festa major gràcies a la nostre app seran conscients de la seva existència. Així mateix, en el cas dels ajuntaments, podran informar als usuaris dels esdeveniments del poble o ciutats en concret.

Nosaltres com a canals, farem servir sobretot les xarxes socials, ja que és el lloc on podem fer més publicitat sense pagar res i a més és on entra més el nostre target. La principal xarxa social que faríem servir seria el Facebook  perquè és la web que té més usuaris en tot el món i allà tothom veuria el que fem i quines festes majors hi ha a continuació. La següent web i molt important és el Twitter, ja que podríem dir les festes majors que hi ha, quins són els programes, a gent ens podria fer preguntes del transport o coses semblants i nosaltres ràpidament resoldríem els seu dubte. També tindríem una compte instagram on penjaríem fotos de les festes majors que s’hagin celebrat. I finalment tindríem una compte Youtube on penjaríem tots els vídeos de les festes majors que s’han fet anteriorment. Per exemple a les Santes penjaríem vídeos de la ruixada i dels 15 i així la gent veurà al que pot viure en la següent festa major.
Per últim faríem missatges publicitaris que es paguen a Facebook, Twitter,etc, que surten al mig de la pagina principal i hagi la gent ho pot veure i entrar a la pagina i poder gaudir de les festes majors i de la nostre App.
En el cas de la periodicitat, el que faríem nosaltres és penjar cartells per la ciutat amb permís de l’ajuntament i així tothom veies de que va la nostre App. Sobretot penjaríem cartells just a les ciutats o pobles que hi ha festa major així tothom que anés de festa major veuria la publicitat de l’App i seria perfecte, ja que és el nostre target. En els ajuntament que ens contractessin doncs ells s’encarregarien de penjar els cartells, ja que ells poden penjar els cartells on volen i saben els millors llocs i on passa més gent.
Pel que fa l’anàlisi, nosaltres miraríem el número de descàrregues que em tingut durant un any i sobretot les vendes als ajuntaments i si estan satisfets de tot el que em fet per ells i si han augment el nombre d’assistents a les festes majors. Si veiem que al primer any em tingut bastantes descàrregues però em venut a pocs ajuntaments la nostre App però cada ajuntament que em venut l’aplicació estan satisfets doncs continuaríem amb la nostre estratègia i en mica en mica el nombre de clients (ajuntaments) augmenten. Si al final de l’any els ajuntaments no estan contents i no em tingut descàrregues doncs canviaríem completament l’estratègia.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada