
Key activities: Les activitats clau de la nostra empresa són les següents: Poder gravar imatges aèries per un preu força reduït, també donem la opció de personalitzar-se el quadcopter mitjançant la nostra pàgina web des d'on es podrà veure les milers de formes que tenim per personalitzar-lo. A més, tenim una bona proximitat amb el client que en qualsevol dubte sap que ens té a la seva disposició. I per finalitzar, ja que donem la opció de personalitzar-lo mitjançant la pàgina web, també afegim la opció de poder comprar el producte mitjançant la xarxa.
Key resources: Perquè el nostre model de negoci pugui tirar endavant necessitem una sèrie de recursos que són claus per aquest fet. En primer lloc veiem com ha necessitat de tenir un taller en el qual poder crear el producte i reparar-lo en els clients en cas d'averia, del taller deriva la necessitat de tenir una bona varietat d'eines especialitzades en fer les tasques necessàries en el producte. Com a últim recurs clau veiem la necessitat de la patent R + D.

Víctor i Marc, treballant en projecte EYECOPTER.
Value propositions: En quant a les propostes de valor en el nostre model de negoci trobem que obtenim benefici i creem valor per a un determinat segment de mercat si el nostre producte permet la gravació d'imatges aèries a un preu molt més reduït que el d'usar un helicòpter per fer-les (el cost es redueix molt). També establiríem una quota mensual opcional per aquells clients que desitgin que en cas d'averia o algun problema, nosaltres els hi reparem sense cap problema, això si, tenint la quota. El nostre producte és molt versàtil, per tant podrem arribar a llocs i agafar imatge que probablement una helicòpter no hi podria arribar o per fer-ho el cost seria molt elevat. En el nostre model de negoci importaríem els productes de fabricació ja que fent aquest procés reduïm moltíssim el cost de fabricació, sense perjudicar a la qualitat del nostre producte.
Buscant informació, per la realització del Canvas.
Empreses com RedBull, les quals realitzen molts vídeos promocionals, especialment d'esports extrems, on les ubicacions acostumen a ser bastant abruptes.
Empreses de vigilància com Prosegur, poden utilitzar l'EyeCopter, per controlar grans extensions de terreny desde l'aire, o la Policia, Guarda Costes... EL ADF (Agrupació de Defensa Forestal) en seria un altre exemple, ja que pot ser utilitzat per a la prevenció d'incendis, s'hi si incorporen els sensors, i càmeres adequades. Per acabar, hem trobat que les immobiliàries, també s'en podríem aprofitar, perquè podrien promocionar cases molt grans i amb molt de terreny, desde vídeos gravats amb l'EyeCopter.
Channels: Per a donar a conèixer la nostre empresa, principalment, per començar ens basem, en l'Internet, per les diverses avantatges que presenta. No necessitem una tenda física, amb tots els gastos que comporta, per a vendre el nostre producte. PEr tant en foros especialitzats en radio control, on la gent es comunica, per resoldre dubtes, hi podríem afegir-hi publicitat, per fer conèixer la marca. Les xarxes socials, són bàsiques, degut a com d'expeses estan en el món d'Internet avui en dia. Tenir un canal a YouTube, on penjar-hi els vídeos promocionals de la nostre empresa, manuals per muntar el EyeCopter, "reviews"de possibles nous productes. Utilizaríem, el correu, per avió ( més ràpid) per enviar el producte al nostre client, qui prèviament l'haurà comprat per Internet a la nostre pàgina web.
You Tube, canal de comunicació amb clients.
EYECOPTER--CANVAS
CORBA DE VALOR-- EYECOPTER
En la nostre corba de valor ens hem centrat en 8 aspectes, amb els que ens diferenciem amb la nostre competència, tant com a coses que ens beneficien, com diferències que ens perjudiquen. El preu del EYECOPTER, el tenim per sota de la nostre competència mitjana, per això, perdem en nivell tecnològic, ja que al ser més senzill, i barat alhora, perdem en tecnologia. Una de les nostres grans avantatges, es la proximitat amb el client, al ser petits, ens podem dedicar més profundament, en oferir, un servei personalitzat i especial, per a aquests. Com hem comentat anteriorment, el novell tecnològic és més baix, i també afecta, en el maneig, perquè l'Eyecopter, dependrà més en la nostre habilitat, per a maniobrar-lo. A partir de la corba de valor, podem veure les nostres mancances, els punts on hem de dedicar-nos-hi més per tal de que l'empresa sigui més competitiva.
Victor Robert
Marc Unzueta
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada