dimarts, 27 de novembre del 2012

Business Model Canvas i Corba de valor

Aqui tenim el Model Business Canvas del nostre projecte , el projecte Atankahaus que després d'exposar-lo i de rebre el feedback ens em adonat de que hem de retocar-lo , sobretot en l'àmbit dels partners i de target que son dos aspectes que hauriem de retocar per tirar el projecte endavant.


value propositions:
Pel que fa la nostra proposta de valor oferim un disseny personalitzat de la casatank del client , a més a més oferim una localització d'aquesta amb la col·laboració d'un dels nostres partners , la inmobiliaria, amb aquesta personalització com a conseqüencia tenim que el preu és ajustable segons necessitat. Com a ultima proposta de valor la nostra empresa al reutilitzar tanks dels ports és respectuosa amb el medi ambient fet que es valora molt en aquests temps.

Customer segments:
La nostra empresa principalment es dirigeix a joves que volen emancipar-se i no tenen recursos suficients per poder permetres una casa o un pis a part també ens dirigim a aquells emprenedors que necessiten un espai fisic per situar la seva empresa de nova creació. Finalment també em decidit de dirigir-nos als ajuntaments que vulguin fer habitatges de protecció de oficial per els seus ciutadans.

Customer relathinship:
Per establir relació i rebre un feedback dels nostres clients creiem que la millor manera de fer-ho és a través de les xarxes socials i fent forums de consulta o debat a més a més de la personalització com a joc.

Channels:
Com a canals creiem que el millor és la pàgina web i el nostre partner la inmobiliaria .

Key activities:
Com a activitats clau hem de estar sempre en contiu desenvolupament de la pàgina web i seguir sempre introduint nous models de tanks per que els clients tinguin varietat d'oferta a part creiem que sempre hem de mantenir l'eficiencia i velocitat en la construcció perquè si al client se li fa feixuc el temps d'espera es desespera.

Key resources:
Com a recursos clau necessitem el dissenyador dels interiors dels habitatges i l'arquitecte per poder fer realitat la personalització del client a més a més necessiten d'un equip d'operaris i un equip de transport per poder transportar els tanks cap al lloc d'edificicació.

Key partners:
Com a partners tenim la inmobiliaria que ens proporciona la localització i  ikea que ens pot proporcionar el mobiliari adient per cada client.

Cost strcture:
Com a costos tenim els sous dels empleats , el cost del container i el cost de el manteniment de la pàgina web.


partner -------^ inmobiliaria i ikea(s'ha de canviar a la imatge)
suprimir construcció , transport


En la imatge que ve a continuació podem veure la corba de valor on mostrem el valor afegit o la proposta de valor que oferim en comparació a la competència , tant la directe com la indirecte.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada