divendres, 23 de novembre del 2012

Canvas i Corba de Valor de l'UnSleep Security Belt

CANVAS

Key Partners
Les Empreses Teconlògiques són els nostres clients claus.

Key Activities
Pel que fa a les nostres Activitats Clau, els nostres principals objectius són transmetre als conductors una seguretat contra la son i, al mateix temps, permetre’ls conduir durant llargs trajectes sense interrupció ni manca de concentració produïdes pel cansament.

Key Resources
Quant als Recursos Clau la base del nostre producte no és vendre’l directament a botigues sinó patentar-lo de manera que les automobilístiques ens comprin la patent i a partir de la base del nostre producte elles puguin acabar de perfilar els seus propis detalls.

Value Propositions
Hi ha una sèrie de Propostes de Valor que conté el nostre producte. Una d’elles és el disseny únic, diferent de qualsevol altre producte que pugui fer-nos competència. Una altra proposta de valor és una aplicació per smartphones, la qual avisi als serveis d’emergència pertinents en cas de necessitar-ho. Altres propostes serien uns costos assequibles, gran varietat de models i capacitat per part del producte de detectar problemes de cor.

Customers’ Relationship
És important definir la relació que tindrem amb el nostre segment de mercat. Per la captació de clients utilitzarem el porta a porta. Per la fidelització de clients crearíem una tarja que faria pertànyer a les automobilístiques a un Club Premium amb descomptes en futurs productes de la nostra empresa.

Channels
Pel canal de distribució del nostre producte simplement utilitzaríem el Porta a porta, per tant, en comptes de fer publicitat a televisions, ràdios i Internet aniríem directament a les automobilístiques a comunicar les nostres propostes i mostrar el nostre producte.

Customer Segments
Com a Socis Clau tenim a les Automobilístiques, les quals són a les qui venem el nostre producte patentat, de manera que son elles qui el fabriquen amb les modificacions que creguin convenients però amb el disseny base nostre.

Cost Estructure
Pel que fa a l’estructura de costos de l’empresa les despeses serien la creació del producte, el cost de la patent, el cost del programa informàtic del producte i l’aplicació del mòbil que avisa a emergència.

Revenue Streams 
Finalment, els nostres fluxos d’ingressos serien bàsicament els ingressos per la venta de la patent a les automobilístiques i podríem plantejar la possibilitat d’endur-nos una petita comissió gràcies a aquestes.
_________________________________________________________________

CORBA DE VALOR


La primera característica de la corba és la càmera: la competència fa servir una càmera per detectar l’estat dels conductors mentre que nosaltres eliminaríem aquest objecte. El segon aspecte que em volgut remarcar és que el nostre producte es vendria com un accessori més del cotxe mentre que la competència ven el seu com una cosa extra que trobaries en botigues.



Com que el nostre projecte va adreçat a millorar la seguretat el nostre aparell no crearia una distracció al conductor mentre que l’altre t’he l’has d’instal•lar i també s’ha de programar segons el tipus de trajecte que facis. I aquesta característica enllaça amb les dues següents reflectides a la corba: nosaltres necessitem molt menys espai per que funcioni el producte (aniria incorporat al cinturó de seguretat) i és molt més senzill ja que només s’hauria d’engegar i ell mateix detectaria els canvis cardíacs del cos.

També, i per acabar, destaquem que creiem que el nostre seria més eficient perquè, si no hi ha cap interferència, és més fàcil detectar les pulsacions que detectar el nivell de cansament d’una persona mitjançant la cara d’una persona que com ho faria la nostra competència.


Carles Herranz, Dani Palomo, Joan Alcaraz i Pol Beltrán

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada