divendres, 23 de novembre del 2012

DreamRest Canvas i corba de valor

Aquest és el nostre canvas modificat després de rebre el “feedback” de tots els alumnes així com els errors que vam cometre


Key partners: Els nostres partners principals són les farmàcies on podríem vendre el nostre producte (a part de la pàgina web), una farmacèutica que ens ajudaria amb la investigació i desenvolupament del producte, els hospitals, sobretot el departament de psicologia i de trastorns de la son ja que ens ajudarien a distribuir el nostre producte i a mantenir una investigació constant i l’empresa de transport que ens ajudaria amb el servei a domicili.

                                                 
Key activities: Les activitats clau, són el servei a domicili, l’actualització constant de noves fragàncies per al nostre producte de manera que mantinguem sempre noves fragàncies sortint i entrant i les bases de dades que mantenim dels nostres clients de manera que els hi puguem oferir un producte segons les seves necessitats.

Key resources: El nostre recurs clau, hem considerat que seria el dissenyador de la pàgina web ja que sense ell no podríem mantenir la pàgina web en bon funcionament i actualitzada que és el més important per seguir participant en la relació de proximitat amb els clients.


Value propositionsLa nostra proposta de valor, és el baix preu del nostre producte, així com la comoditat del servei a domicili (ja que el nostre target casi no disposa de temps per comprar el producte) i la sensació de proximitat que tindran els clients gràcies a la pàgina web ja que podran prendre decisions sobre aquells productes que creuen que haurien de ser retirats (fent que es sentin part de l’empresa).

Costumer relationship: Referint-nos a la relació amb el client, la nostra empresa ofereix una personalització dirigida als gustos de cada client mitjançant la pàgina web. Per exemple, si un client compra un producte determinat, la pàgina web li recomanarà altres productes d’unes característiques semblants o s’admetran votacions per cada producte i aquells productes que arribin a un cert nombre de votacions negatives seran retirats.

Channels: El canals per els quals el nostre producte arribarà als clients serà mitjançant el servei a domicili que oferirem al realitzar una comanda per la pàgina web. Per donar-nos a conèixer, el que hem de fer principalment és promocionar-nos en fòrums d’esportistes, oficinistes o persones que treballin en el torn de nit i intentar que es parli del nostre producte i la gent el conegui mitjançant el boca – orella entre persones.

Costumer segments: Pel que fa al target, el nostre producte està dirigit a esportistes d’elit, així com a oficinistes que treballen molt i estan sotmesos a un gran estrés i a persones que treballen en el torn de nit i que per tant, tenen dificultats per dormir durant el dia a causa dels forts i continuats sorolls de l’exterior.

                         

Cost structure: Quan parlem de l’estructura de costos, el nostre cost principal seria l’elaboració del producte en si.

Revenue streams: Pel que fa als revenue streams, ingressaríem diners sobretot de la venda del producte, de la publicitat en la pàgina web i els ingressos per la mateixa pàgina web.

Canvas






Corba de valor


Aquesta és la corba de valor que nosaltres hem ideat per el nostre producte “Dream Rest”. Hem considerat que el producte anomenat “Xispa” és la nostra competència. Xispa és un producte que aconsegueix una fragància relaxant que aconsegueix una sensació de relax que ajuda a dormir millor.
Com podem veure en la corba, hem considerat que el nostre producte és més còmode ja que només s’ha de encendre una petita vela que pot trobar-se dins de cada habitació i no s0ha de anar enchufant i desenxufant el xispa. Pel que fa a l’efectivitat, hem considerat que és la mateixa ja que les dues fan que puguem dormir millor. En quant a preu considerem que el preu del Dream Rest és inferior perquè el xispa està sobre els 50 €. En el servei a domicili i la personalització mitjançant la pàgina web diem que el nostre producte està molt per sobre del que ofereix el Xispa ja que en el cas de aquest producte és inexistent. Considerem que la proximitat amb els clients és inferior a Xispa que en el nostre producte ja que ells només venen a través de internet i nosaltres també ho fem mitjançant la botiga física.
Per tant, veient aquesta corba de valor podem interpretar que els punts forts del nostre producte són clarament la personalització de la venda mitjançant la pàgina web, el preu i el servei a domicili.





Gerard Hernàndez, Pol Roca i Carles Ferrero.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada