El primer cost a
tenir en compte és el del lloguer. Hem aproximat uns 2000 € mensuals ja que
pensem que pot ser la quantitat a pagar en una oficina al centre de Mataró.
Sabent que ens
encarregarem de fer la neteja del lloc, que no haurem de gastar en transports i
que no haurem de pagar per serveis interdependents. Les despeses generades pel
nostre projecte al local serien: l'aigua (uns 16€ mensuals, ja que únicament en
gastarem per als lavabos), el gas (uns 60€ mensuals, tenint en compte les
actuals condicions de les empreses subministradores de gas), l'electricitat
(uns 70€ al mes tenint en compte els diferents descomptes que existeixen per a
empreses), la línia d'internet (tarifa plana, uns 32€, de movistar). Tot això
ho hem contrastat i aproximat amb factures familiars. Això es mantindrà durant
els 3 exercicis. A més, hem tingut en compte que serem nosaltres qui ens
encarreguem del servei de la gestoria:
En l’apartat de promotors hem
calculat que els 4 membres del grup cobrarem 1000€ mensuals. Ja vam establir
les 5 hores setmanals durant els 5 dies laborals i hem indicat que en el tercer
any, amb una palanca, podrem arribar a tenir un sou de 250 € més elevat per a
cadascú:
Finalment, quant a personal, tenim clar que només ens farà falta
contactar amb dos programadors/dissenyadors que ens facin la pàgina web i l’aplicació mòbil
respectivament. Documentant-nos a la xarxa hem vist que la durada d'aquesta tasca està al voltant
dels 3 mesos i que el que ens poden demanar és d'uns 1500 € aproximadament.
D'aquesta forma, superem el salari interpersonal establert de 648,60 € al mes i durant els dos exercicis següents no tindrem ningú a qui pagar-li un sou:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada