dijous, 24 d’octubre del 2013

TotPàdel Empathy map i corba de valor

EMPATHY MAP
CORBA DE VALOR

- La corba de valor, és una eina que permet comparar les nostres corbes de valor amb la competència. Aquesta, al comparar dos tipus de negoci totalment diferents, surt amb unes dades molt dràstiques tant per padelmania com per pista 3. TotPàdel en canvi manté una situació constant fet que li dóna més polivalència. 

Serveis: TotPàdel es centrar en la venta de serveis, en especials els de monitors i organització de partits, ja que la competència directa, pista 3, no té serveis a Catalunya. Una idea de negoci innovadora en el camp del pàdel a la nostre comunitat que serà la nostre marca d’identitat. En el cas de padelmania no ofereix serveis ja que es centra en el material.  

Promocions: Per tal de fidelitzar el client volem oferir una amplia gama de promocions. En el cas de la venta de productes, padelmania, ofereix molts descomptes i ofertes ja que al tenir un gran estoc s’ho pot permetre. A diferència, pista 3, no ofereix cap promoció ja que no té un objectiu lucratiu. Si TotPàdel no ofereix alguna cosa més al client podrien decantar-se per els serveis “free” encara que no tinguin tanta credibilitat o professionalitat.

Gama productes: Padelmania destaca per el gran estoc de productes que ofereix. Ja siguin pales com material per monitors padelmania té una gran posició en el mercat. Pista 3 al no vendrà productes no té estoc. TotPàdel no es centrar en la venta de productes però si interessa tenir estoc per vendre als clients dels nostres serveis. Volem vendre gràcies a les promocions com per exemple mitjançant un sistema de punts per cada vegada que utilitzes els nostres serveis.

Especialització: En el cas de l’especialització els tres negocis destaquen, en especial padelmania per la gran quantitat de material del sector. TotPàdel es centrar en el pàdel tot i que no es descarta l’obertura d’un servei similar però per tennis.

Proximitat: TotPàdel destaca en la proximitat al client gràcies al contacte directe amb el client, mitjançant els monitors, i la creació de perfils. Volem tenir un  contacte regular amb els clients per tal de fer-los sentir importants i a l’hora satisfets amb el negoci.

Comoditat: Els tres negocis al ser online ofereixen la comoditat de obtenir el producte o servei en un parell de clics sense haver-se de preocupar d’horaris ni transport.

Catalunya: La nostre àrea inicial d’influència serà Catalunya, en especial el maresme, ja que volem refermar la nostre posició en una de les comunitats autònomes amb més afició al pàdel. Ningun dels altres dos competidors té una gran influencia en el mercat per tant és la millor opció on invertir.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada