Plà de màrqueting
- Missió, Visió, Valors i Definició del negoci (Elevator Pitch)
La missió de la nostre empresa es que cap nen que jugui a un equip esportiu es quedi sense transport i pugui anar a tots els partits. La visió és de futur, és a dir, que l’empresa poc a poc anirà creixent i podrà solucionar tots els problemes respecte al transport de tots els equips esportius de Catalunya.
El nostre negoci funciona de la següent manera:
El primer que fa es promocionar-se al públic. Utilitza la web i les xarxes socials per a què la gent sàpiga de que va Mobility. Després els clubs que vulguin el nostre servei ens contractaran i nosaltres farem el mateix però amb les empreses de transport de catalunya. ( Casas, Sarbus, etc).
Nosaltres funcionem com a intermediàris. Guanyem una comissió per cada servei.
- Estudi de mercat
El primer que em fet en quan a estudi de mercat a estat buscar la competència del nostre sector.
Principalment em trobat 5 competidors. A part dels pares dels esportistes que també els em tingut en compte
- Podem veure com la gran majoria de les empreses del sector esta destinades a grans viatges per turistes o participants d'algun congres, excepte l'opcio dels pares les altres alternatives tenen la mancança del transport d'equips esportius que Mobility vol cobrir.
Per altre banda, em realitzat un estudi ( enquestes enfocades als pares i directors dels clubs esportius). Aquestes enquestes ens han servit per a saber si el nostre projecte com a empresa ens serà viable. Aquests han sigut els resultats:
- Anàlisi DAFO
Aquest és el DAFO de la empresa MOBILITY
- Debilitats:
Som una empresa nova per tant, tenim una dificultat per entrar en el mercat i sector del transport.
Tenim poc pressupost per invertir d’entrada.
- Amenaçes:
Altres empreses del sector del transport. Una amenaça clara seria que els pares i mares s’organitzessin de una manera que no els hi calgués el nostre servei.
- Fortaleçes:
Som una nova empresa jove que té ganes d’obrir-se al mercat i per tant amb ambicions i objectius. Volem créixer i això és una part fonamental per a que les empreses creixin. Oferim un servei econòmic. tenim habilitats suficients de l’internet per fer arribar la informació a gent arreu de Catalunya.
- Oportunitats:
Les empreses de transport no troben la manera d’obrir-se i afiançar-se en el mercat. Mobility ofereix la possibilitat d’adaptar-se a les necessitats dels equips i dels pares i mares dels nens.
4. Objectius del Màrqueting
L’objectiu principal de les nostres tàctiques i tècniques de Màrqueting és el de donar-se a conèixer. Som una empresa nova que proporciona un servei. És per això, que el nostre màrqueting ha de ser molt potent. Ha de ser capaç d’arribar al nostre “ target” principal: els clubs esportius amb necessitats respecte al transport.
Un altre objectiu del màrqueting ( encara que és menys important però completament relacionat amb el primer), és que volem que el màrqueting demostri la qualitat i l’eficiència de nostre servei.
5. Estratègies de màrqueting en cadascuna de les potes
Seguim dos grans estratègies de Marquèting. Una la fem servir de cara als clubs esportius i l’altre cap a les empreses de transport. Per a els clubs esportius de Catalunya, fem un màrqueting més agressiu. Volem que es quedin amb el nom de la empresa MOBILITY i que sobretot sàpiguen que fa i que els hi pot ser molt eficaç.Gràcies a les xarxes socials arribem a ells.
Per a les empreses de transport, utilitzem també les xarxes socials.
6. Calendari Pla d’Accions
1 de Gener: Inici any fiscal
17 de Març: Futbol solidari
20 de Juny: Mobilització campus estiu.
21 de Juliol: Torneig Mobility
3 d’Octubre: Junta Directiva
31 de Desembre: Tancament any fiscal.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada