dijous, 8 de gener del 2015

Capacitat de negoci i planificació


Fresh Car, és un projecte que em elaborat amb la finalitat de refrescar els cotxes que estan en plena llum solar, mentre els propietaris d’aquests estan fent la compra setmanal, estan a la platja… i així puguin entrar al seu vehicle pertinent i trobar-se’l completament fresc i no tinguin la sensació de molta calor, al accedir dins dels seus cotxes pertinents. Es un producte totalment ecològic.

5. Capacitat de negoci

La nostre capacitat de negoci seria anar venent la nostre patent cada cop a diverses marques per tal d'incorporar el nostre producte Fresh Car. La nostre capacitat màxima, seria vendre 6 patents a l'any.

7. Planificació

-KPI: L’indicador KPI té com a objectius medir el nivell de servei, realitzar diagnòstics de situació, comunicar i informar sobre la situació i objectius, motivar els equips responsables. Un dels indicadors evidentment són el número de vendes del nostre producte però ara us mostrarem altres indicadors:

-Mirar si la nostre pàgina web te moltes visites.

-Saber la quantitat de marques diferents que porten incorporat el nostre producte.

-Palanques: Veure en els medis de comunicació enunciant el nostre projecte. Tenir suspensions de la Generalitat per invertir en el nostre producte renovable.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada