dimarts, 11 de febrer del 2014

Xarxes Socials Fast&Go

Una part important del projecte és la pàgina web, a partir de la qual venem les targetes i els usuaris les poden recarregar. Per tant, és imprescindible mantenir un bon lloc dins la xarxa.

ESTRATÈGIA O PAGAMENT?

A l’hora d’escollir com posicionar-nos, podem triar entre pagar o buscar una bona estratègia. Nosaltres hem optat per l’estratègia, ja que potser és més lent però estable i com que busquem la recurrència és la millor opció.

ESTRATÈGIA :

SEO

Pel que fa a l’estratègia, ens hem de situar com a primera opció al SEO. Per fer-ho, busquem a google trends les paraules més buscades del nostre àmbit i les incloem a la pàgina web repetides vàries vegades, de manera que quan algú les busqui Fast&Go sigui la primera opció.

Les paraules més buscades i que ens poden beneficiar són: gratuït, online i Renfe Operadora.




Renfe Operadora:






Transport Públic:



Free:




ESTRATÈGIA

  • OBJECTIUS: Per fer l’estratègia, hem de determinar els objectius. En el nostre cas són quantitatius: vendre 200.000 targetes al primer any.

  • ESTRATÈGIA:

- PERFIL:  Com a estratègia en sí, determinem el perfil de persones que busquem (joves d’entre 18 i 25 anys, que utilitzin el transport públic, que disposin d’Internet a casa o al mòbil, urbanites, que visquin a prop d’estació de tren o parada de bus i persones actives).

- CANAL: Com a canal, crearíem una pàgina del Faceboook, on els usuaris podrien posar “Me gusta”. Allà, els missatges, a part de parlar dels horaris i canvis en preus (si s’escauen), també es crearia feedback. S’elaboraria un hashtag i els usuaris podríem penjar fotografies seves on mostrin llocs desconeguts on han pogut arribar gràcies al transport públic. Un cop penjades, ens etiquetarien.

- PERIODICITAT: Penjaríem horaris i informació sobre el servei mínim una vegada al dia i les fotografies on ens etiqueten anirien actualitzant la pàgina, és a dir, mai es deixaria de crear contingut.

  • ACCIONS: Realitzem les accions previstes segons l’estratègia. Aquesta correspon a un termini d’un any. Utilitzariem la regla del 70 - 20 - 10: és a dir 70% contingut extern (que no parli de nosaltres), un 20% de contingut intern (parli de nosaltres) i un 10% de contingut reciclat (altres publicacions exteriors)

  • ANÀLISI: Al cap de l’any, analitzem les accions realitzades, el número de compres de targetes, si utilitzen el nostre servei i si estan satisfets. Si tot va bé, canviem l’objectiu i augmentem el nombre de targetes a vendre el pròxim any i sinó, modifiquem l’estratègia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada