ESTRATÈGIA O PAGAMENT?
Aquest és el primer dubte que et ve alhora d’escollir com
posicionar-nos al mercat: la primera opció es pagar per fer-nos conèixer, una
opció més fàcil ja que t’assegura que el teu producte sigui conegut per una
sèrie de gent però l’alt cost d’enunciar-se a revistes, diaris, televisió,
pagines web...etc, fa que aquesta opció no sigui viable per posa’t en forma,
que no disposa de capital. Per tant posa’t en forma optarà per una estratègia,
que tot i ser una opció més lenta és gratis i a més a més si fas una bona
estratègia la jugada et pot sortir molt bé. Tot i això posa’t en forma mai pot
descartar fer publicitat pagant, però seria un recurs que s’utilitzaria en
situacions extremes. Per tant posa’t en
forma optarà per ficar publicitat a les pagines web del centres esportius que
disposin de l’aplicació ja que són els clients d’aquests els més interessats
amb l’aplicació, a més a més disposarà de la seva pagina web privada, la qual
disposarà de totes les novetats.
Per això ens hem de situar com a primera opció al SEO. Per
fer-ho, busquem a google trends les paraules més buscades del nostre àmbit i
les incloem a la pàgina web repetides vàries vegades, de manera que quan algú
les busqui posa’t en forma sigui la primera opció.
Les paraules més buscades i que ens poden beneficiar són: estar
en forma, gimnàs, esport...
El fet de començar un negoci fa que la meva aplicació sigui
poc reconeguda i necessita un impuls, aquest seria publicitar-se en una pàgina
web esportiva important, com seria http://guiafitness.com/
però aquest té un gran cost i és un estertegia que ens serviria per més
endavant, quan disposéssim de més capital
ESTRATÈGIA
OBJECTIUS: En el nostre cas els objectius són quantitatius:
aconseguir que el 65% dels clients del centres esportius es descarreguin
l’aplicació. I un segon objectiu és aconseguir el màxim d’acords amb centres
esportius.
PERFIL: per
determinar el perfil de persones que busquem podem dir que han de ser persones
que disposin d’un Smartphone, de qualsevol edat, que vagin al centre esportiu
que disposi de l’aplicació i sobretot han de ser persones que tinguin dubtes
quan van en algun gimnàs i els costi saber que fer quan són allà. El que pretén
aquest projecte es que la gent pugui crear contingut amb la pagina web, la qual
disposarà d’un fòrum per a proposar millores.
CANAL: Com a canals, primer de tot tindríem una pàgina de
Faceboook, on els usuaris podrien posar “Me gusta”. En aquesta si afegirien
totes las novetats relacionades amb els exercicis. Una activitat que també es
farà a la compte de Twitter on s’intentarà crear hashtags que arribin a la
gent. A més a més tindríem una pàgina web per proposar millores i on hi haurà
tota la informació sobre l’aplicació.
PERIODICITAT: No tindríem un horari fix per publicar a les
diferents xarxes, però el que s’intentaria es que mai es deixés de crear
contingut i que cada novetat a l’aplicació arribés en els nostres clients i
arribar a centres esportius més importants.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada