divendres, 21 de febrer del 2014

Xarxes socials posa't en forma

ESTRATÈGIA O PAGAMENT?
Aquest és el primer dubte que et ve alhora d’escollir com posicionar-nos al mercat: la primera opció es pagar per fer-nos conèixer, una opció més fàcil ja que t’assegura que el teu producte sigui conegut per una sèrie de gent però l’alt cost d’enunciar-se a revistes, diaris, televisió, pagines web...etc, fa que aquesta opció no sigui viable per posa’t en forma, que no disposa de capital. Per tant posa’t en forma optarà per una estratègia, que tot i ser una opció més lenta és gratis i a més a més si fas una bona estratègia la jugada et pot sortir molt bé. Tot i això posa’t en forma mai pot descartar fer publicitat pagant, però seria un recurs que s’utilitzaria en situacions extremes.  Per tant posa’t en forma optarà per ficar publicitat a les pagines web del centres esportius que disposin de l’aplicació ja que són els clients d’aquests els més interessats amb l’aplicació, a més a més disposarà de la seva pagina web privada, la qual disposarà de totes les novetats.
Per això ens hem de situar com a primera opció al SEO. Per fer-ho, busquem a google trends les paraules més buscades del nostre àmbit i les incloem a la pàgina web repetides vàries vegades, de manera que quan algú les busqui posa’t en forma sigui la primera opció.

Les paraules més buscades i que ens poden beneficiar són: estar en forma, gimnàs, esport...
El fet de començar un negoci fa que la meva aplicació sigui poc reconeguda i necessita un impuls, aquest seria publicitar-se en una pàgina web esportiva important, com seria http://guiafitness.com/ però aquest té un gran cost i és un estertegia que ens serviria per més endavant, quan disposéssim de més capital
ESTRATÈGIA

OBJECTIUS: En el nostre cas els objectius són quantitatius: aconseguir que el 65% dels clients del centres esportius es descarreguin l’aplicació. I un segon objectiu és aconseguir el màxim d’acords amb centres esportius.

PERFIL:  per determinar el perfil de persones que busquem podem dir que han de ser persones que disposin d’un Smartphone, de qualsevol edat, que vagin al centre esportiu que disposi de l’aplicació i sobretot han de ser persones que tinguin dubtes quan van en algun gimnàs i els costi saber que fer quan són allà. El que pretén aquest projecte es que la gent pugui crear contingut amb la pagina web, la qual disposarà d’un fòrum per a proposar millores.

CANAL: Com a canals, primer de tot tindríem una pàgina de Faceboook, on els usuaris podrien posar “Me gusta”. En aquesta si afegirien totes las novetats relacionades amb els exercicis. Una activitat que també es farà a la compte de Twitter on s’intentarà crear hashtags que arribin a la gent. A més a més tindríem una pàgina web per proposar millores i on hi haurà tota la informació sobre l’aplicació.

PERIODICITAT: No tindríem un horari fix per publicar a les diferents xarxes, però el que s’intentaria es que mai es deixés de crear contingut i que cada novetat a l’aplicació arribés en els nostres clients i arribar a centres esportius més importants.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada