Localització:
El nostre
projecte consisteix en una aplicació per a smartphone la qual solucioni els
principals problemes que es pot trobar una alumne comú. Al ser una aplicació, s’ha de vendre de forma
virtual, és a dir, a través de Google Play Store, App Store i Amazon Store. No
tindríem cap local físic ja que és totalment innecessari. D’altre banda, els usuaris poden trobar la
nostra aplicació mitjançant la nostra pàgina web la qual els dirigirà a la
botiga virtual corresponent segons el seu sistema operatiu mòbil.
Descripció del
procés:
El nostre
producte no és físic, per tant, no hem de manufacturar ni transportar-lo. El
nostre procés de producció comença:
1.
L’usuari sap que el centre té contractat un
servei que els ofereix eines per a l’smartphone.
2.
Trobar la app i descarregar-la:
2.1: L’usuari posa el nom de
l’aplicació al Google i accedeix a la nostra pàgina web. Des d’allà es descarrega l’aplicació.
2.2: L’usuari
busca el nom de l’aplicació a les botigues virtuals i se la descarrega.
2.3: L’usuari veu cartells per a
l’escola de l’aplicació i escaneja el codi QR que hi ha al cartell.
Automàticament comença la descàrrega.
3.
Obrir l’aplicació i iniciar sessió amb el seu
compte d’Educamos o EVA.
4.
L’usuari ja pot accedir a totes les funcions de
l’aplicació.
Personal necessari:
Per tal que la
nostra empresa assoleixi bons resultats necessitarem:
1.
Una persona entesa en publicitat online, que
sigui especialitzada en com fer arribar la nostra aplicació als nostres usuaris
i clients d’una manera eficaç.
2.
Una persona entesa en disseny web ja que creiem
que és molt important crear una bona imatge al client i a l’usuari.
3.
Les persones enteses en programació som
nosaltres, tot i això podem contractar temporalment un programador per tal que
ens solucioni els dubtes que puguem tenir en algun moment.
4.
Traductor per fer accessible la nostra aplicació
a més gent.
Aquest és l’organigrama del nostre projecte:
Capacitat:
La capacitat del
negoci a oferir el servei està limitada només per l’idioma i les editorials amb
les que tinguem el partner en aquell moment. Aquestes limitacions tenen fàcil
solució ja que si una regió que no està incorporada dins el nostre àmbit
d’actuació demana el nostre servei, nosaltres només haurem de contractar un
traductor per a que ens tradueixi l’aplicació i parlar amb l’escola
corresponent per a que ens digui quina
és la seva editorial. En quan a la distribució és il·limitada ja que qualsevol
persona pot descarregar l’aplicació (altre cosa és que l’entengui). Per tant
podem concloure dient que el nostre servei té poques limitacions i de fàcil
solució.
Gestió d’estocs:
Nosaltres no farem arribar el
nostre producte directament ja que oferim l’aplicació a través de les botigues
virtuals i és aquí on l’usuari la troba i la descarrega. Per fer-ho ha de
seguir els següents passos:
1. L’usuari
entra a la web i un cop allà descobreix la nostra aplicació i com funciona.
2. Un
cop allà va a un link que el redirigirà a la botiga online corresponent.
3. Quan
hi ha arribat només cal que se la descarregui i ja la podrà utilitzar.
Planificació:
El nostre KPI seria fixar-se en
les descàrregues obtingudes ja que en el món de les apps és un indicador molt
important per saber si l’aplicació té èxit o no. El nombre de descarregues va
directament relacionat amb el nombre de beneficis que tindrem. Uns altres
indicadors serien les visites a la web, la puntuació de l’usuari i el nombre de
followers a twitter. També ho són les visites al blog i la puntuació que dona
l’usuari a la aplicació.
Una palanca per a nosaltres seria
que una editorial famosa ens promociones i ens ajudés a fer famosa la nostra
aplicació i així tenir èxit més ràpidament. També seria una palanca el fet que
una escola fos la primera en contractar el nostre servei ja que així les altres
ja ens tindrien confiança.
Qualitat:
Per millorar la nostra qualitat,
el que farem serà escoltar les opinions dels nostres clients i usuari. Per
poder fer-ho el que farem serà implantar un sistema a la nostra web perquè
aquests puguin opinar. Aquest sistema serà un fòrum, un sistema de puntuació i
un formulari per a que qualsevol
persones es pugui ficar en contacte amb nosaltres.
Nosaltres millorarem:
1. Observar
la competència
2. Estar
atents als moviments de les grans empreses tecnològiques
3. Millorar
idiomes
4. Millorar
programació i disseny
Prototip:
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada